robinho123 Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 met die missie moet je gebieden in idlewood overnemen maar kan je niet van tevoren al die gebieden daar overnemen dan hoef ik niet steeds op sweet te letten zal er dan niks met de missie gebeuren als ik dat doe? Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Helaas kan je ze niet eerder overnemen. Toen je nog bezig was met de missies in LS (in het begin) kon je ook gebieden overnemen. Die gebieden moet je nou allemaal weer overnemen. En eerder kan helaas niet. Dus je zult echt die gebieden in die missie moeten overnemen. Reageren
robinho123 Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 das matig want sweet word steeds gekilld Reageren
spoeky Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Hier wat tips om die missie te halen: - Zorg voor zware wapens. Je kan het beste een ak, m4 of een shotgun kopen. - Doe eerst de paramedic missies. Hier gaat je healt omhoog naar 150! Je kan ook eerst de Viligante missies doen. Dan gaat je healt ook naar 150! - Zorg dat je volle healt en armor hebt. - Probeer zoveel mogelijk de healt en armor pickups op te paken. - Als de ballas eraan komen, ren dan een stukje weg. Vaak komen ze dan met een groep achter je aan. Je kan ze dan makkelijker neerschieten, dan dat ze verspreid staan. Je kan het ook in het savegame aanvraag forum posten. Dan kan ik of iemand anders de missie voor je doen. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Nog een random tip: Zorg voor een sterke auto met een lage motorkap (Greenwood,infernus enz.) zodat je die als bescherming kan gebruiken. Ballas zijn niet echt de beste mikkers dus ze raken eerder je wagen dan jou. Parkeer het zijwaarts tegen de ballas en ga met Sweet voor je motorkap staan, knal ze zo allemaal overhoop. Pas op! Ren wel weg als je auto in de fik vliegt en let vooral erop dat Sweet ontkomt! Als je auto onploft is het nóg beter want dan kun je je ''ontplofte'' wagen alsnog als bescherming gebruiken maar dan kan die niet meer NOG eens ontploffen Succes ! Reageren
robinho123 Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 die met die auto was egt goeie tip heeft me veel geholpen Reageren
robert2411 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 je kan ook een tank gebruiken lok het uit en spring meteen daarna in de tank Reageren
GTA 4-life Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 Neem gewoon een M4 mee, daarmee schiet je van een verre afstand En switch op het goede moment van target zodat je geen kogel verspeelt.. Blijf niet richten op iemand die dood is, dan geef je de rest alleen maar kans om dichterbij te komen Zodra hij dood aan het vallen is moet je een andere al vol aan het pompen zijn. Kinderspel Dat gangfight shit vind ik wel het makkelijkste onderdeel van het spel.. Reageren
ContRa Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Daar ergens heb je een Grote Heg en ik spring er dan op en dan is sweet achter die heg dan dan zien die ballas hem niet dan kan ik op me gemak killen en sweet staat maar achter me! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.