Harwood Butcher Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ik wilde de kleuren van bepaalde autos in Vice City veranderen,alleen ik weet niet welk(e) cijfer(s) welke kleuren zijn. Zou iemand mij die kleuren kunnen geven? Avast bedankt, Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Ik wilde de kleuren van bepaalde autos in Vice City veranderen,alleen ik weet niet welk(e) cijfer(s) welke kleuren zijn.Zou iemand mij die kleuren kunnen geven? Avast bedankt, Ik heb iets voor je gevonden! >>KLIK<< Het is ook voor Vice City. Bewerkt: 14 juni 2007 door GTA_XP Reageren
joey breemer Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 ff een vraagje aangezien je hierboven antwoord hebt gegeven hoe kan ik de lichten,wielkleuren veranderen? Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 ff een vraagje aangezien je hierboven antwoord hebt gegeven hoe kan ik de lichten,wielkleuren veranderen? Dat weet ik weer wel,het eerste getal is volgens nij de autokleur zelf,na de comma van de rims en die daarna dunno Maarja,dit is gewoon een page ,geen mod ofzo toch? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Je kan de kleuren van sommige rims niet veranderen. Het zit in .dff, sommige auto's kunnen andere kleuren van rims aannemen, andere niet. Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Kom er net achter dat Vice City totaal andere kleuren heeft als San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.