Muay Thai Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Wie kent EuroTrip? EuroTrip is een film waarbij een jongen genaamd Scot verliefd wordt op een Duitste meisje genaamd '' Mieke '' maar in het Engels spreken ze dat uit als '' Mike '' dus hij denkt dat het een homo is en hij scheld Mieke uit van '' Klote homo blijf uit mijn buurt! '' . Daarna komt zijn broertje en Scot laat foto zien van een Man en een vrouw (Mieke) hij wijst de man aan en zegt dat is die homo en dat lekkere wijf is zijn vriendin. Zijn broertje leert Duits op school en vertelt hem dat Mike oftewel Mieke een meisje is, dat hij het als Mieke moet uitspreken niet als '' Mike '' Scot krijgt er spijt van want hij had een echte goede band met Mieke en nu hij erachter is gekomen dat het een meisje is rijst hij met een paar vrienden naar Europa en ondertussen maken ze echte grappige dingen mee waar je echt thuis plat ligt te janken! Kent iemand deze film? Bewerkt: 14 juni 2007 door Muay Thai Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Nee ken ik niet T lijkt me niet zon leuke film. ik hou meer van iets zoals The matrix of Kill bill of Bad boys 2 Vriendelijke groet stijn Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 GRUWELIJKE DIKKE FILM!!!! IS EGT EEN AANRADER Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik ken deze film wel. Ik heb hem hier thuis ook liggen. Ik vind het echt een geweldige film. Echt een hele goede lachfilm. Als ik een cijfer voor deze film moest geven kreeg hij een dikke 8+. Een echte aanrader is het zoals 'Klok' zegt. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik ken deze film wel. Ik heb hem hier thuis ook liggen.Ik vind het echt een geweldige film. Echt een hele goede lachfilm. Als ik een cijfer voor deze film moest geven kreeg hij een dikke 8+. Een echte aanrader is het zoals 'Klok' zegt. Geef je hem maar zon laag cijfer Echt lachen gieren en brullen 10+ Reageren
Yohan Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Erg grappige film ja! Heb me dood gelachen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.