Jump to content

Gang Wars

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik zit nu bij de 2e gang war in Los Santos. Hierbij moet je die gebieden veroveren van andere gangs. Bij de vorige gang werd ik opgepakt door de politie en ik had geen hood meer. Of je toen 30 of 40 hoods veroverde maakte niet uit, want je raakte ze toch kwijt. Nu zit ik dan met een vraag: Gebeurt dat nu weer? Dus raak ik mijn hoods weer kwijt of gebeurt er iets anders? En maakt het uit of ik de helft verover of alle hoods overneem? Stel ik neem niet alle hoods over en ik haal de laatste missie 'end of the line', blijven de andere gangs dan gewoon verder lopen van waar ik de hoods nog niet had veroverd of wordt dan alles van mij?

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen, want ik kan het nogal moeilijk uitleggen.

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Hoi iedereen,

Ik zit nu bij de 2e gang war in Los Santos. Hierbij moet je die gebieden veroveren van andere gangs. Bij de vorige gang werd ik opgepakt door de politie en ik had geen hood meer. Of je toen 30 of 40 hoods veroverde maakte niet uit, want je raakte ze toch kwijt. Nu zit ik dan met een vraag: Gebeurt dat nu weer? Dus raak ik mijn hoods weer kwijt of gebeurt er iets anders? En maakt het uit of ik de helft verover of alle hoods overneem? Stel ik neem niet alle hoods over en ik haal de laatste missie 'end of the line', blijven de andere gangs dan gewoon verder lopen van waar ik de hoods nog niet had veroverd of wordt dan alles van mij?

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen, want ik kan het nogal moeilijk uitleggen.

Alvast bedankt.

Als je naar de Badlands gaat, dan zullen de gebieden inderdaad weer overgenomen worden door de rivaliserende gangs. Als je dan weer terugkomt, dan blijven ze ook echt van je. Het is nu niet weer zo dat je ze kwtijtraakt, tenzij een gang een gangwar met je aangaat, en wint. Ook als je 'End of the Line' hebt gehaald behoudt je je ganggebieden. Er zal niets veranderen, als 50% van jou is en 50% van de rest, dan blijft dat zo totdat jij ze gaat veroveren. Als je alle gebieden hebt, dus 100%, dan zul je nooit meer wat kwijtraken.

Geplaatst:

Maar je ziet dan toch nooit meer een enkele Vagos gang-member of Ballas gang-member over straat? Zonder de andere gangs heeft GTA SA een stuk minder plezier vind ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Jawel je kan soms nog Vagos en Ballas zien in Los Santos hoor, vooral in het niet gang gedeelte. Bovendien heb je in San Fierro ook nog wel gangs die wel over straat lopen, zoals de San Fierro Rifa en je hebt daar natuurlijk nog de Triads. In Las Venturas is sowieso weinig gang-activiteit. Na de gangwars (dus als ik 100% territory heb) vind ik dat ik wel genoeg met de Ballas en Vagos heb gevochten en dan is het juist handig dat je niet meer zomaar uit je auto getrokken wodt.

Als je je verveeld kan je natuurlijk altijd nog met de politie op de vuist gaan ^_^ .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
Maar je ziet dan toch nooit meer een enkele Vagos gang-member of Ballas gang-member over straat? Zonder de andere gangs heeft GTA SA een stuk minder plezier vind ik.

Of je gaat een gevecht aan met de V.L.A.. Ook leuk :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...