Wesley Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Hallo,Ik zoek een Battlefield 2142 trainer, die alleen mijzelf oneindige ammo en health geeft. Alle trainers die ik heb geprobeerd maken de vijand óók onsterfbaar. En dat is de bedoeling niet... (Ik heb versie 1.0.9.0) Sef Sorry hoor, maar ik wil je even zeggen, cheaten in BF2142 en in alle overige Battlefield games is streng verboden. Je kunt hierdoor zelfs gebanned worden door Punkbuster en EA Games, en door cheats te gebruiken word(t) je geen harde gamer. Probeer eens gewoon normaal te gamen zonder cheats/hacks of whatever. -- Sorry als ik niet mocht helpen -- Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Hallo,Ik zoek een Battlefield 2142 trainer, die alleen mijzelf oneindige ammo en health geeft. Alle trainers die ik heb geprobeerd maken de vijand óók onsterfbaar. En dat is de bedoeling niet... (Ik heb versie 1.0.9.0) Sef Sorry hoor, maar ik wil je even zeggen, cheaten in BF2142 en in alle overige Battlefield games is streng verboden. Je kunt hierdoor zelfs gebanned worden door Punkbuster en EA Games, en door cheats te gebruiken word(t) je geen harde gamer. Probeer eens gewoon normaal te gamen zonder cheats/hacks of whatever. -- Sorry als ik niet mocht helpen -- Tuurlijk mag je helpen, Maar even on topic, de meeste hacks/trainers/cheats, zijn al ontdekt en werken *gelukkig* niet online, of je word gekicked of je word niet eens toegelaten op de server, trouwens waarom zou je vals spelen? Daarbij komt dat elke server een soort systeem heeft waarmee men screens neemt hoe jouw scherm er uit ziet, heb je een no fog hack, dan heb je kans dat je je serial kwijt raakt. Maar goed je moet het zelf weten ik heb helaas niks kunnen vinden. Reageren
mixie100 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 *bump* ik heb Battlefield vietnam versie 1.0 maar ik wil graag online maar in een ander topic, zijden ze download patch 1.20 to 1.21 maar dan zegt de patch dat dat niet kan omdat ik versie 1.0 heb heb jullie mischien patch voor mij Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 *bump* ik heb Battlefield vietnam versie 1.0 maar ik wil graag online maar in een ander topic, zijden ze download patch 1.20 to 1.21 maar dan zegt de patch dat dat niet kan omdat ik versie 1.0 heb heb jullie mischien patch voor mij Ik denk dat je dan meer aan deze patch hebt, die moet je nemen als je V1.0 hebt. Overigens vind je op deze pagina nog meerdere patches van Battlefield: Vietnam, dus daar kun je ook nog even kijken. Reageren
mixie100 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nu heb weer een vraag ik heb battlefield v1.2 full pack nu kan ik online maar er stond bij dat er 3 nieuwe mappen bij zaten 8 nieuwe voertuigen, maar de mappen en voertuigen zijn nergens te vinden waar zou ik ze kunnen vinden of wat moet ik doen. MVG mixie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Nu heb weer een vraag ik heb battlefield v1.2 full pack nu kan ik online maar er stond bij dat er 3 nieuwe mappen bij zaten 8 nieuwe voertuigen, maar de mappen en voertuigen zijn nergens te vinden waar zou ik ze kunnen vinden of wat moet ik doen. MVG mixie Bij een patch worden die dingen automatisch geïnstalleerd, dus ze staan waarschijnlijk niet in een aparte map waar je ze eerst weer handmatig moet installeren. Waarschijnlijk zijn de voertuigen en maps al gewoon in het spel verwerkt, dus ik raad je aan eens op de SP (Single Player) te kijken of je uit nieuwe maps en voertuigen kunt kiezen. Battlefield: Vietnam is overigens de enigste uit de reeks die ik ampers gespeeld heb, dus ik kan het fout hebben. Reageren
mixie100 Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 dat is het probleem juist ze staan er niet in. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2007 dat is het probleem juist ze staan er niet in. Sorry voor mijn late reactie, ga eens naar www.bf2files.com download de laatste patch daar van Battlefield Vietnam. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 hey ik heb een vraagie over ea downloader met de battlefield boosterpacks als ik ze heb gedownload en gekocht enzo krijg je er ook een code bij want als het bijv van de computer afgaat dat je hem er gewoon weer op kan zetten. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 heyik heb een vraagie over ea downloader met de battlefield boosterpacks als ik ze heb gedownload en gekocht enzo krijg je er ook een code bij want als het bijv van de computer afgaat dat je hem er gewoon weer op kan zetten. Zolang je een serial nodig hebt om hem te installeren, dan zal deze er natuurlijk altijd bijzitten. Nu weet ik niet of een serial ook bij de boosterpacks benodigd is (EA kennende vast wel), maar zonder een serial kun je natuurlijk nooit installeren. Ik denk dat hij gewoon bijgeleverd wordt in een text document, maar het is slim en raadzaam om hem ergens op te bergen of hem bijvoorbeeld uit te printen en hem apart te bewaren. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Vraagje, 1. Wanneer komt Forgotten Hope 2 uit . 2. Is Forgotten Hope 1942 0.7 de final versie? 3. Moet je voor Forgotten Hope Secret Weapons Battlefield 1942 Secret Weapons of World War II hebben? Alvast bedankt . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Vraagje,1. Wanneer komt Forgotten Hope 2 uit . 2. Is Forgotten Hope 1942 0.7 de final versie? 3. Moet je voor Forgotten Hope Secret Weapons Battlefield 1942 Secret Weapons of World War II hebben? Alvast bedankt . 1. Wanneer Forgotten Hope 2 uit komt voor Battlefield 2 is nog onbekend, wat ik wel heb gehoord dat hij waarschijnlijk dit jaar nog uit komt. 2. Forgotten Hope 0.7 is inderdaad de laatste versie van Battlefield 1942, even 1 ding wil je een goeie FH 0.7 server zoek dan de hslan server. 3. Nee je hebt geen BF42 SWOWW2 nodig. Graag gedaan. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) Forgotten Hope 2 Beta is gelekt! Niet zo leuk voor de makers natuurlijk maar ik kan het gewoon niet laten om hem te downloaden. @ hieronder Ja, daar heb je gelijk in. De beta ziet er ook nog niet mooi uit en is erg buggy :S. Bewerkt: 27 oktober 2007 door stefaneke Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Forgotten Hope 2 Beta is gelekt!Niet zo leuk voor de makers natuurlijk maar ik kan het gewoon niet laten om hem te downloaden. Als je hem hebben wil PM me maar. Als deze gelekt is, ga je hem niet verder verspreiden, lijkt me erg stom, voor de makers is dit al een strop. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Hey jongens, Ik heb nu BF2 Geinstalleerd en verloopt vlotjes. Maar ik heb het volgende probleem; Als ik een server join ( PlayOnTeam ranked server van SoH clan) wordt ik bijna automatisch gekickt voordat ik kan spelen. Het bericht dat ik krijg gaat als volgt: ------------------------------- De server heeft je gekickt kijk hieronder in het engels wat de oorzaak is: Punkbuster: Incacidate with O/S Personnal (of toch zo iets) --------------------------------------- Kan iemand me helpen hoe ik BF2 Kan spelen? IB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.