Jump to content

Het Battlefield Support Topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
Hey jongens,

Ik heb nu BF2 Geinstalleerd en verloopt vlotjes. Maar ik heb het volgende probleem;

Als ik een server join ( PlayOnTeam ranked server van SoH clan) wordt ik bijna automatisch gekickt voordat ik kan spelen. Het bericht dat ik krijg gaat als volgt:

-------------------------------

De server heeft je gekickt kijk hieronder in het engels wat de oorzaak is:

Punkbuster: Incacidate with O/S Personnal (of toch zo iets)

---------------------------------------

Kan iemand me helpen hoe ik BF2 Kan spelen?

IB

Punkbuster is een programma dat cheat-software opzoekt en je niet laat meedoen aan spelsessie's. Dus je hebt waarschijnlijk een of ander cheat programma of een programma dat Punkbuster voor een cheat programma aanziet. Óf je hebt de final patch nog niet geinstalleerd (patch 1.6 meen ik). Anders zou ik het ook niet weten. :puh:

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nemean^inf

12

• ArticLight

5

• -Matthijs-

4

• GTAFreak007

4

Geplaatst:
Hey jongens,

Ik heb nu BF2 Geinstalleerd en verloopt vlotjes. Maar ik heb het volgende probleem;

Als ik een server join ( PlayOnTeam ranked server van SoH clan) wordt ik bijna automatisch gekickt voordat ik kan spelen. Het bericht dat ik krijg gaat als volgt:

-------------------------------

De server heeft je gekickt kijk hieronder in het engels wat de oorzaak is:

Punkbuster: Incacidate with O/S Personnal (of toch zo iets)

---------------------------------------

Kan iemand me helpen hoe ik BF2 Kan spelen?

IB

Punkbuster is een programma dat cheat-software opzoekt en je niet laat meedoen aan spelsessie's. Dus je hebt waarschijnlijk een of ander cheat programma of een programma dat Punkbuster voor een cheat programma aanziet. Óf je hebt de final patch nog niet geinstalleerd (patch 1.6 meen ik). Anders zou ik het ook niet weten. :puh:

Nee dat klopt ik heb patch 1.6 niet geinsatleerd, waar kan ik die dan vinden :puh:?

IB

Geplaatst: (bewerkt)
Nee dat klopt ik heb patch 1.6 niet geinsatleerd, waar kan ik die dan vinden :puh:?

IB

Ik denk dat je op deze pagina de recenste patch moet downloaden, maar dat weet ik niet zekers, ik speel namelijk geen Battlefield 2. :puh:

Edit: Lees het bericht maar van supremecars hieronder, die heeft er meer verstand van. ;)

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

De Nieuwste Patch is:

1.41

Die moet je installeren, als je Special Forces hebt doe dan dit:

Battlefield 2

Patch 1.41

Battlefield 2 Special Forces

Patch 1.41

Heb je nog boosterpacks?

Doe die installeren,

En dan weer Patch 1.41.

Succes!

• 4 weken later...

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Battlefield 2142. Als ik online wil gaan spelen, blijft hij ergens halverwege de laadbalk hangen. Als ik dan Windows Taakbeheer open staat er 'Reageert niet' bij BF. Ik voldoe ruim aan de specificaties, maar toch wil hij niet laden. Eerst had ik nooit problemen met BF, dus wie kan mij helpen? Ik heb patch 1.25 geinstalleerd. O ja, en mijn zus heeft vandaag de Sims 2 geinstalleerd, kan het daar aanliggen? Alsjeblieft help me!

Edit: Sorry voor deze post, maar ik ben net geholpen via MSN. :) Nogmaals excuses voor deze post.

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Battlefield 2142. Als ik online wil gaan spelen, blijft hij ergens halverwege de laadbalk hangen. Als ik dan Windows Taakbeheer open staat er 'Reageert niet' bij BF. Ik voldoe ruim aan de specificaties, maar toch wil hij niet laden. Eerst had ik nooit problemen met BF, dus wie kan mij helpen? Ik heb patch 1.25 geinstalleerd. O ja, en mijn zus heeft vandaag de Sims 2 geinstalleerd, kan het daar aanliggen? Alsjeblieft help me!

Edit: Sorry voor deze post, maar ik ben net geholpen via MSN. :) Nogmaals excuses voor deze post.

Fijn dat ik je kon helpen arti. ^_^

Geplaatst:

Ik bezit de origonele BF2, maar als ik online wil gaan spelen zegt hij: Invalid serial key, ik was dus van plan om BF2 opnieuw te gaan installeren maar ik ben m'n boekje kwijt :7, hoe kan ik erachter komen welke cd-key ik heb? alvast bedankt :D.

Geplaatst:
hoe kan ik erachter komen welke cd-key ik heb? alvast bedankt :D.

Alleen op de handleiding valt te zien, welke serial code jij hebt, verder kun je dat nergens anders bekijken.

Dus of je moet een nieuwe BF2 serial kopen, of je zou héél goed moeten zoeken.

Geplaatst:
Ik bezit de origonele BF2, maar als ik online wil gaan spelen zegt hij: Invalid serial key, ik was dus van plan om BF2 opnieuw te gaan installeren maar ik ben m'n boekje kwijt :7, hoe kan ik erachter komen welke cd-key ik heb? alvast bedankt :D.

Je kon de originele Battlefield CD-key nog vinden als je het niet ge-uninstalled had en de register sleutels had bewaart, waarschijnlijk moet je nu een nieuwe Battlefield 2 kopen, ze kosten nu €35,- (Battlefield 2, Special Forces, Euro Force, Armored Fury) koopje dus.

Wij mogen trouwens geen CD-key's leveren, als je geen nieuwe BF2 wilt kopen, zou ik contact opnemen met de EA Customer service.

• 2 weken later...

Dag mensen,

Ik heb een groot probleem met mijn BF2142. Na een tijdje spelen loopt hij namelijk plotseling vast, waardoor ik mijn pc moet herstarten. Kan iemand mij helpen? Ik vind het namelijk harstikke irritant. :(

AL

Geplaatst:
Ik heb een groot probleem met mijn BF2142. Na een tijdje spelen loopt hij namelijk plotseling vast, waardoor ik mijn pc moet herstarten. Kan iemand mij helpen? Ik vind het namelijk harstikke irritant. :(

Mocht je nog nooit eerder problemen hebben gehad met games, dan kan het probleem bij de warmte in de kast liggen. Eens gaat de hardware (zoals de koeler) in je PC kapot, daar kun je niets tegen doen. Een soort gelijk probleem heb ik een aantal jaren gehad. Doordat de warmte in mijn PC te hoog werd, liepen games vast en startte de PC om de haverklap opnieuw op. Nu wil het natuurlijk niet direct zeggen dat dit bij jouw ook het geval is, maar het kan zeker geen kwaad dit voor de zekerheid toch even te bekijken. Mocht je met meer games dit probleem hebben, dan is de kans daar dat het probleem bij de hardware ligt.

Is Battlefield het enige spel waarbij dit gebeurd, dat ligt het probleem vast en zeker bij het spel zelf. Probeer in dat geval het spel nog eens te herinstalleren, je videokaart van de laatste drivers te voorzien of installeer DirectX nog eens opnieuw.

Mocht je nog nooit eerder problemen hebben gehad met games, dan kan het probleem bij de warmte in de kast liggen. Eens gaat de hardware (zoals de koeler) in je PC kapot, daar kun je niets tegen doen. Een soort gelijk probleem heb ik een aantal jaren gehad. Doordat de warmte in mijn PC te hoog werd, liepen games vast en startte de PC om de haverklap opnieuw op. Nu wil het natuurlijk niet direct zeggen dat dit bij jouw ook het geval is, maar het kan zeker geen kwaad dit voor de zekerheid toch even te bekijken. Mocht je met meer games dit probleem hebben, dan is de kans daar dat het probleem bij de hardware ligt.

Is Battlefield het enige spel waarbij dit gebeurd, dat ligt het probleem vast en zeker bij het spel zelf. Probeer in dat geval het spel nog eens te herinstalleren, je videokaart van de laatste drivers te voorzien of installeer DirectX nog eens opnieuw.

Dat de fan van de videokaart of een andere koeling kapot is lijkt me sterk want deze PC hebben we pas sinds Sinterklaas. Maar ik re-install het spel vandaag en update de drivers van m'n videokaartje en ik hoop dat ik dan weer fatsoenlijk kan spelen. Iig bedankt voor je reactie. :)

Edit: Problem solved! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...