antigram Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 ik heb een filmpje gemaakt van de ghostcar die vastzat in een kleine boom en nadat ik de banden leeg geschoten had en toen wilde die wegvliegen..... nou is het probleem, ik krijg hem niet op youtube ik was al op gamefaqs, maar die mensen hielpen mij niet echt :s, totdat er een andere nederlander kwam en die zij dat ik hier moest komen. en zo geschiedde Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) ik heb een filmpje gemaakt van de ghostcar die vastzat in een kleine boom en nadat ik de banden leeg geschoten had en toen wilde die wegvliegen.....nou is het probleem, ik krijg hem niet op youtube ik was al op gamefaqs, maar die mensen hielpen mij niet echt :s, totdat er een andere nederlander kwam en die zij dat ik hier moest komen. en zo geschiedde die Nederlander was ik Maar wat is precies het probleem, waarom lukt het niet? Member worden --> Als het goed moet er bovenaan upload staan en het mag alleen niet langer duren dan 10 minuten en niet groter zijn dan 10 MB Bewerkt: 14 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Even een correctie op Blue Yoshi 97. Je kan 100 MB uploaden en de extensie die kan uploaden zijn vooral .wmv. Sla het filmpje op als .wmv in Windows Movie Maker. En kuin je het filmpje uploaden naar Youtube. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 @ GTA_XP: O ja... :$ Ze hebben na m'n post de YouTube lay-out blijkbaar gechanged. Nu staat 'Upload Video' rechtsboven, onder je instellingen. Reageren
antigram Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 sorry voor mijn veeeels te late reactie, maar ik ben een topic reply notification gewend excuses. het filmpje heeft ondertussen iemand anders op de youtube gezet en hiet is de link: http://nl.youtube.com/watch?v=JSNU_HBI5gg ik heb nog steeds geen idee hoe het hem lukte en ik heb ook nog steeds geen idee waarom de ghostcar zo raar doet, maar vet is het iig wel Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 sorry voor mijn veeeels te late reactie, maar ik ben een topic reply notification gewend excuses.het filmpje heeft ondertussen iemand anders op de youtube gezet en hiet is de link: http://nl.youtube.com/watch?v=JSNU_HBI5gg ik heb nog steeds geen idee hoe het hem lukte en ik heb ook nog steeds geen idee waarom de ghostcar zo raar doet, maar vet is het iig wel Heb je niet zo'n Auto Zweef cheat gebruikt? Reageren
antigram Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 sorry voor mijn veeeels te late reactie, maar ik ben een topic reply notification gewend excuses.het filmpje heeft ondertussen iemand anders op de youtube gezet en hiet is de link: http://nl.youtube.com/watch?v=JSNU_HBI5gg ik heb nog steeds geen idee hoe het hem lukte en ik heb ook nog steeds geen idee waarom de ghostcar zo raar doet, maar vet is het iig wel Heb je niet zo'n Auto Zweef cheat gebruikt? nee moet je goed opletten bij het einde, de auto rijd een stukje weg... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.