Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan ik een goede speedmeter vandaan krijg en kan ik er pleas ook uitleg bij krijgen hoe ik hem erin moet zetten

Geplaatst:
waar kan ik een goede speedmeter vandaan krijg en kan ik er pleas ook uitleg bij krijgen hoe ik hem erin moet zetten

Ik neem aan dat je San Andreas bedoeld? In dat geval, je kan hier een hele simpele 'speed-o-meter' downloaden. Enige wat je hoeft te doen is de instellingen goedzetten, zoals jij ze het liefst hebt en daarna op 'load mod' klikken. Dat is alles! Veel plezier en succes ermee!

Geplaatst:

Ik neem aan dat je San Andreas bedoeld? In dat geval, je kan hier een hele simpele 'speed-o-meter' downloaden. Enige wat je hoeft te doen is de instellingen goedzetten, zoals jij ze het liefst hebt en daarna op 'load mod' klikken. Dat is alles! Veel plezier en succes ermee!

nee het lukt nog steeds niet hij start wel op maar die doet het niet

Geplaatst:

Heb je misschien de instellingen niet goed staan? Kan zijn dat hij het daarom niet doet. In ieder geval, misschien heeft het te maken met de versie van je spel. Met V2 kan je niet modden, maar ik weet niet of dat ook voor deze 'speed-o-meter' telt. Installeer in ieder geval even deze patch en probeer nog eens weer. Doet hij het wederom niet, meld het dan even.

Geplaatst:

Heb je misschien de instellingen niet goed staan? Kan zijn dat hij het daarom niet doet. In ieder geval, misschien heeft het te maken met de versie van je spel. Met V2 kan je niet modden, maar ik weet niet of dat ook voor deze 'speed-o-meter' telt. Installeer in ieder geval even deze patch en probeer nog eens weer. Doet hij het wederom niet, meld het dan even.

hij doet het niet

Geplaatst:
hij doet het niet

Dat is jammer, maar dan proberen we gewoon een andere.

Je kan hier een camhack downloaden voor San Andreas, daar zit een 'speed-o-meter' bij inbegrepen. Enige wat je hoeft te doen is het spel starten, enkele opties veranderen als je daar behoefte aan hebt en tot slot moet je in-game op '*' drukken om hem te activeren.

Geplaatst:
moet ik hem ergens in plaatsen in een map ofzo

Nee, dat hoeft niet. Het enige wat je moet dien is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren.

Geplaatst:
moet ik hem ergens in plaatsen in een map ofzo

Nee, dat hoeft niet. Het enige wat je moet dien is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren.

het zitme volgens mij niet zo mee,,

het lukt niet

is er geen speedmeter wat ik bijv. in een map kan doen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...