Fbi-Crew Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik wil een crew samenstellen om een soort wereldje te maken waar je mee kan spelen en vele dingen kan doen maar goed dat kan ik niet alleen dus vraag ik jullie of jullie willen helpen ik heb nu nog niemand maar goed scrijf een bericht onder deze als je wilt helpen Ps: Eigelijk heeft dit niets met san andreas te maken maar goed >>> Door GTA-Sheep: Ik heb je topic even verplaatst naar de modding-sectie<<< Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Wil je een mod starten, dan zul je toch zeker de volgende dingen moeten vermelden: - Wat voor ideeen/plannen heb je voor de mod - Kun je zelf modden - Heb je al enige progress (screens) - Etc Op jou manier een project opstarten is kansloos, probeer het eens anders Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Oke ik doe het even op de menier dat hij me gezegt heeft oke ik wil eingelijk een soort van wereldje maken waar mee iedereen kan spelen multiplayer dus ik heb nog niet gedaan om dat dat programma het niet doet bij mij tenminste nog niet maar goed Het moet een multiplayer zijn waar je een beetje missies kan doen een beetje kan schieten auto's kan besturen dat je uit mannetjes kan kiezen zoals (popo)politie, brandweer, ambulace, gangster,drugsdealer enzovoort het moet een beetje als nederland eruit zien dus de politie enzo nederlands en als er nog tijd is dat je nog gebouwen kan kopen enzelfs een bedrijf kan starten maar dat zie k dan wel weer Reageren
K.O. Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Dat is echt ongelofelijk moeilijk en gaat je waarschijnlijk jaren kosten. Je zult een heleboel code moeten kunnen schrijven. Bovendien heb je servers nodig om online te kunnen. Als je zelf niet bijzonder veel ervaring hebt, raad ik je aan om gewoon MTA of SA-MP te downloaden/spelen. Zonder heel veel ervaring met programmeren en GTAmodden is dit vrij ondoenlijk. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Zoals K.O. ook al zei raad ik je dit ten stelligste af, dit zal heel lang duren en als je zelf niet veel ervaring hebt met modden zou ik er niet aan beginnen. Tom Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hoe moet ik Mta Spelen ik heb geen san andreas op pc Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hoe moet ik Mta Spelen ik heb geen san andreas op pc Als je niet op de pc hebt kun je het al helemaal vergeten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.