Jump to content

Ammunation

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb volgens mij een probleempje of een bug ofzo. Ik kan namelijk maar weinig wapens kopen in Ammunation, op m'n vorige save-file (m'n eerste) kon ik zelfs al in Los Santos de AK-47 en M4 enz. kopen maar ik ben nu al in San Fierro en kan niet eens de desert Eagle kopen ! Hoe kan dit? Ik heb tips gekregen zoals vind de wapens eerst, dan komen ze te koop te staan bij Ammnation maar heb de Ak-47 al 2 x gevonden en ik kan het nog steeds niet kopen! Ook de desert eagle bij Zero in de buurt heb ik gevonden maar toch in geen enkele Ammunation te vinden !!

Kan iemand me helpen? Ik wil namelijk ook nog de Shooting Range van Ak-47 doen dan heb ik ze alle 4 compleet.

Thnx !! :)

Geplaatst:
Hey,

Ik heb volgens mij een probleempje of een bug ofzo. Ik kan namelijk maar weinig wapens kopen in Ammunation, op m'n vorige save-file (m'n eerste) kon ik zelfs al in Los Santos de AK-47 en M4 enz. kopen maar ik ben nu al in San Fierro en kan niet eens de desert Eagle kopen ! Hoe kan dit? Ik heb tips gekregen zoals vind de wapens eerst, dan komen ze te koop te staan bij Ammnation maar heb de Ak-47 al 2 x gevonden en ik kan het nog steeds niet kopen! Ook de desert eagle bij Zero in de buurt heb ik gevonden maar toch in geen enkele Ammunation te vinden !!

Kan iemand me helpen? Ik wil namelijk ook nog de Shooting Range van Ak-47 doen dan heb ik ze alle 4 compleet.

Thnx !! :)

Misschien ligt het aan de skills die je hebt. Ik weet het niet hoor, maar nisschien kan zijn dat je niet genoeg skills hebt om de volgende ronde van de shooting Range te spelen. Ik heb net nog even voor je rondgezocht voor je, en men zei dat die wapens vrijgespeeld moesten worden. Kan je overigens niet gewoon die Ammunation binnenstappen en die Shooting Range gewoon doen? Of verschijnt er geen rode marker of iets dergelijks? In ieder geval, ik raad je dan maar aan alles maar even te laten schieten en verder te gaan met wat missies. Probeer het later gewoon nog eens, misschien lukt het dan wel.

Geplaatst:

Vermoedelijk geen Bug, elke keer dat je een andere AmmuNation bezoekt, krijg je er wapens bij. In de missie Doberman worden de AmmuNations beschikbaar, jij bent denk ik al voordat je SF en dergelijke inkan naar die AmmuNations geweest, daardoor krijg je de wapens al heel vroeg.

Geplaatst:

Hmm, kheb net de missie ''Mike Toreno'' gedaan en daarna ging ik armor kopen in de enige Ammunation in San Fierro, ik dacht die in Hashbury?? In ieder geval opeens kon ik de Sniper en Ak47 kopen, maar wat ik raar vind is dat ik toch de 4de weapon challenge niet kon doen. Alweer was shotgun de laatste challenge :duh: Hmm, weet zeker dat het niet aan het aantal verschillende ammunation bezoeken ligt want ben momenteel al in bijna élke ammunation gegaan in san Fierro en Los Santos. Ik denk dat ik Matthijs's raad opvolg, gewoon laten ''schieten'' en doorgaan met m'n missies...Ik merk het later wel verder ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

ligt er aan hoever je in het spel bent.

in het begin heb je weinig keus, later wordt het uitgebreid en kan je ook de laatste challenge doen.

dus je kan alleen maar missies halen, als je perse snel goede wapens wil hebben, anders zou je ze idd moeten zoeken.

Sub

EDIT: w00ps volgens mij was zoiets al gezegd door -Matthijs- srry las ff snel dit door, weet niet of dit nog veel nut heeft ( nogmaals srry )

Bewerkt: door Suburban

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...