Kinzorro Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Hey, zouden jullie de driving school voor me willen halen? Alles goud ALS dat lukt want ik wil 100% halen. Deze vraag is off-topic maar de info heb ik hard nodig. Tellen alle vriendinnen mee voor de 100%? Moet je die vriendinnen dan ook echt daten tot volle balk?? Missie(s):Driving school Cheaten?:Nee Versie:1 Overig:Alles goud proberen te halen Alvast bedankt !! GTASAsf1.b Bewerkt: 15 juni 2007 door Kinzorro
HerrieM Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Goud is niet nodig voor 100%, het behalen van de driving school is voldoende. De vriendinnen zijn niet nodig voor 100%, dus je hoeft niets met ze te doen. Gehaald: Back to School De Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Goud Zoals je ziet is goud wel goed voor het unlocken van auto's en voor het verhogen van de driving skills.
Kinzorro Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Zal ik voor je doen.Goud is niet nodig voor 100%, het behalen van de driving school is voldoende. De vriendinnen zijn niet nodig voor 100%, dus je hoeft niets met ze te doen. Godzijdank wat ik vind die vriendinnen ZÓ lastig hè... Naja ik moet wel zeggen dat ik niet verwacht had dat goud halen voor de driving school niet voor de 100% meetelde, waar is goud halen voor alles dan wél goed voor?
Recommended Posts