De Gta Master Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik was om 18.00 in blueberie en zag een regen boog toen ik naar het noorden keek maar ik heb geen digi tale kamera en me in game camera had ik neit want ik had een spraying bus wie heeft het ook is een x gezien..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ja, dat heb ik volgens mij ook een keer gezien ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik was om 18.00 in blueberie en zag een regen boog toen ik naar het noorden keek maar ik heb geen digi tale kamera en me in game camera had ik neit want ik had een spraying bus wie heeft het ook is een x gezien..? Ik heb hem ook een keer gezien. Het was bij mij geen boog, maar een 'kolom'. Ik was op dat moment met m'n eerste trucking missie bezig en zag hem in de buurt van waar ik moest zijn (Easter Bay Chemicals). Ik dacht dat hij bij de missie hoorde dus geen scrren ofzo gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik was om 18.00 in blueberie en zag een regen boog toen ik naar het noorden keek maar ik heb geen digi tale kamera en me in game camera had ik neit want ik had een spraying bus wie heeft het ook is een x gezien..? Ik heb hem ook een keer gezien. Het was bij mij geen boog, maar een 'kolom'. Ik was op dat moment met m'n eerste trucking missie bezig en zag hem in de buurt van waar ik moest zijn (Easter Bay Chemicals). Ik dacht dat hij bij de missie hoorde dus geen scrren ofzo gemaakt Ja was geen boog ook een kolom vet vaaag maar iemand tips voor truxcker missie 8 want dies egt kut ;/ ze douwen naar een poaar min je hele truck al verrot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik heb em ook een keer gezien, wel leuk dat Rock* er eentje in heeft gezet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Die heeft altijd nog in een gta game gezeten(3d gta dan) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 ik had hem gezien in SF bij de haven :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ja was geen boog ook een kolom vet vaaag maar iemand tips voor truxcker missie 8 want dies egt kut ;/ ze douwen naar een poaar min je hele truck al verrot Ik denk dat dat de laatste is? gewoon de hele weg over de sporen afleggen, ben geen ene keer een trein tegengekomen, ben dan op het eide van de sporen afgegaan en heb mooi me stuff afgeleverd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Is dit zo bijzonder een regenboog? Ik heb zo vaak een regenboog gezien . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Kan iemand plz een screen maken, lijkt me zeer vet :$. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik zou het wel proberen als de tv-kaart weer is aangesloten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Ik vind het opzich niet bezonder ik zie het zo vaak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik heb t 1 keer in LS gezien vlakbij m`n safehouse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Regenboog? Nog nooit gezien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik heb t 1 keer in LS gezien vlakbij m`n safehouse Waar is je safe house dan? Je hebt zoveel mogelijke safeplekken in Las Venturas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts