Jump to content

Regen boog!!!!!!

De Gta Master

Recommended Posts

Ik was om 18.00 in blueberie en zag een regen boog toen ik naar het noorden keek maar ik heb geen digi tale kamera en me in game camera had ik neit want ik had een spraying bus

wie heeft het ook is een x gezien..?

Delen op andere websites

Ik was om 18.00 in blueberie en zag een regen boog toen ik naar het noorden keek maar ik heb geen digi tale kamera en me in game camera had ik neit want ik had een spraying bus

Ik heb hem ook een keer gezien. Het was bij mij geen boog, maar een 'kolom'. Ik was op dat moment met m'n eerste trucking missie bezig en zag hem in de buurt van waar ik moest zijn (Easter Bay Chemicals).

Ik dacht dat hij bij de missie hoorde dus geen scrren ofzo gemaakt :-(

Delen op andere websites

Ik heb hem ook een keer gezien. Het was bij mij geen boog, maar een 'kolom'. Ik was op dat moment met m'n eerste trucking missie bezig en zag hem in de buurt van waar ik moest zijn (Easter Bay Chemicals).

Ik dacht dat hij bij de missie hoorde dus geen scrren ofzo gemaakt :-(

Ja was geen boog ook een kolom vet vaaag maar iemand tips voor truxcker missie 8 want dies egt kut ;/ ze douwen naar een poaar min je hele truck al verrot

Delen op andere websites

Ja was geen boog ook een kolom vet vaaag maar iemand tips voor truxcker missie 8 want dies egt kut ;/ ze douwen naar een poaar min je hele truck al verrot

Ik denk dat dat de laatste is? gewoon de hele weg over de sporen afleggen, ben geen ene keer een trein tegengekomen, ben dan op het eide van de sporen afgegaan en heb mooi me stuff afgeleverd.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...