twaka Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Hey, ik zoek een lijst met veel gebruikte model ID's voor de MTA Map editor. Dan bedoel ik de veel-gebruikte objecten zoals Fences en smalle wegen die je neer kan leggen om over heen te rijden. Deze id's heb ik nodig om maps te maken die zich midden in de lucht afspelen at SA . Ik zou het erg fijn vinden als iemand hier een lijstje post met veel gebruikte ID's, omdat ik maar bar-weinig items in de Map-Editor kan ontdekken die andere mensen gebruiken in hun maps! Greetingz, TriggeR Bewerkt: 15 juni 2007 door twaka Reageren
genetic Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hey, ik zoek een lijst met veel gebruikte model ID's voor de MTA Map editor. Dan bedoel ik de veel-gebruikte objecten zoals Fences en smalle wegen die je neer kan leggen om over heen te rijden. Deze id's heb ik nodig om maps te maken die zich midden in de lucht afspelen at SA . Ik zou het erg fijn vinden als iemand hier een lijstje post met veel gebruikte ID's, omdat ik maar bar-weinig items in de Map-Editor kan ontdekken die andere mensen gebruiken in hun maps! Greetingz, TriggeR als iemand dit lijsteje heeft kan die dan naar mij toesturen ? alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.