gtajohan Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 is er voor sa ook een fouten zoeker dat de fouten in sa opspoort Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 is er voor sa ook een fouten zoeker dat de fouten in sa opspoort ik denk dat zoiets niet bestaat als je alle bugs en glitches bedoelt van SA verwijs ik je hier heen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 is er voor sa ook een fouten zoeker dat de fouten in sa opspoort Ik betwijfel het. Ik ben net wel enkele sites bijlangs gegaan, maar ik ben er nog geen tegengekomen. Misschien zijn ze er wel, hoor, maar ik kijk ik op de verkeerde sites. In prinicpe is elke fout weer op te lossen. Op het forum zijn al vele fouten opgelost, dus als je met een fout of iets dergelijks zit, dan raad ik je aan het SA: Hardware Problemen gedeelte even door te lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.