Jump to content

WOW vraagje

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

20

• Youp

13

• .Sharingan

4

• Big-Bear

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

_O_

Warrior zijn ook wel goed, maar overal zijn ze niet zo goed als de rogue.

Voor jou zal ik even een poll plaatsen op het forum van mijn guild. Met wat de beste class is. Wil je dat ik alle classes doe of alleen tussen diegene die je twijfelt?

Geplaatst: (bewerkt)

Graag even wil ik weten wat bij het beste poppetjes de class past dus deze top drie :

Draenei - Warrior

Draenei - Mage

BloodElf - Rogue

En welke cooler uitziet.

Bewerkt: door Muay Thai

Het cooler uitzien kan je helemaal zelf bepalen. Als ik jou was zou ik dan een Draenei Warrior pakken. Goede aanvallen. Jij wilt er cool uitzien. Daarvoor moet je eerst een wat hoger level worden. Want in het begin is er niet veel soeps om uit te kiezen. En als je dan wat hoger bent (dan denk ik aan level 22-30) koop niks op de AH (Auction House). Want alles wat je daar koopt, krijg je beter in dungeons. Maar als je eens een Blood elf Rogue wilt proberen, en je zit al met je Draenei op een realm. Kom dan eens naar Bloodfeather, en add : Whoopdidoo (kan ook niet anders) in je friendslist. En als ik online ben, mij even aanspreken. Dan kom ik je helpen met je problemen. Want ik heb zelf ook een rogue. En als je een nieuwe Draenei aan zou maken. Maak hem dan op Anachronos. Want daar heb ik ook weer een paar characters.

Zo, ik noem mijn characters even op : :D

Anachronos:

Bellanaer Human Mage 31

Hadafang Night Elf Hunter 53

Drycha Night Elf Druid 16

Bloodfeather

Whoopdidoo Undead Rogue 34

Ik ben nu meer bezig op Whoop, want die ga ik levelen tot 40.

En wat je zei over op beesten rijden. Vanaf level 40 kan je op een 60% speed mount rijden, vanaf 60 kan je op een 100% mount rijden. En vanaf 70 kan je op een 60% en 280% vliegende mount vliegen (alleen in The Outland)

Edit:

Als je niet verder zou komen met een quest, kijk dan eens op WoWhead.com of op Thottbot.com. En als je echt wanhopig zou zijn. Heb ik hier een site met Gratis WoW Leveling guides :WoW-Pro.com

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Woow bedankt voor je info.

Nog een vraagje een kun je ook Draenei's kiezen zonder staart? ( niet dat het wat uitmaakt )

En wat ziet er later cooler uit Draenei of BloodElf?

Geplaatst:

Een Draenei zonder staart is niet mogelijk. Maar persoonlijk vindt ik een hoog level Blood elf er leuker uitzien. Vooral een Female. (^_^)

Hier wat plaatjes:

Blood elf

bldelves-1-lg.jpg

Van de Draenei vindt ik geen geschikte foto.

Geplaatst:

Naja, ik heb een draenei pala van lvl 19 een soort van tiwnk, niet alles is even goed. Verder heb ik en night elf rogue, maar rogues zijn niet leuk man, zo weinig health (oke je kan veel stamina+ nemen) en kut armour, ik haat leather. En trouwens alliance zuigt, ik stap zeker over naar horde, en dan een blood elf mage en ik denk een tauren hunter.

Geplaatst:

Heeft iemand nog plaatjes van Draenei Warrior hoog level? ongeveer 50 of 60 met coole armour? en zou ik graag paar plaatjes van willen zien ook van de staart hoe dat dan van de achterkant uitziet.

Ik zou neit een class kiezen vanwege coole armour, vanaf lvl 50 zijn er voor elke class wel lauwe armour-sets. Neem gewoon wat je fijn vind, ik bedoel vind jij magic lauw, nou dan neem je een mage/warlock/druid/shaman, vind je met een pijl en boog lauw dan neem je een hunter, ben jij meer zo type dat veel damage wilt doen en een betje wilt rondsluipen dan neem je een rogue. Is healen jouw ding, dan neem je een paladn/priest, of rag je er graag op los neem je een warrior, gewoon kiezen wat je leuk vind, en niet naar die lauwe armours kijken ofzo, want het duurt ff voordat je 60 bent, en dan zeker nog totdat je een beetje lauw armour heb.

Over die staart, ik dacht eerst ook zoiets van lijk me niet lauw, maar staat wel vet hoor;)

Bewerkt: door Big-Bear

Oke ik ben uit Draenei Warrior :tu:

Het gaat me niet om de staart ik vroeg het gewoon en ik wil Youp, Whoopidoo en Big Bear bedanken voor jullie hulp!

Maar waarom kies ik voor een Draenei?

Omdat ik graag van gespierde breede poppetjes hou en bloodelfs zijn nogal beetje dunnetjes.

Kan iemand nog even een screen posten van een Draenei warrior hoog level?

Graag paar foto's vanuit achter en zijkant.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

Hoef niet persee, ingame ga je naar action house, een warrior kan volgens mij alle armour types dragen, en ook alle wapens met trainingen. Je zoekt naar lvl 50+ armour en wapens, linker muksnop erop en inspect, dan zie je hoe dat armour/wapen bij jou staat. Op hoger lvl zien ze er zeker nice uit moet ik zeggen. De mooiste set vind ik nog wel de Scarlet Monastery set (zie bijlage) die kan je halen uit de instance Scarlet Monestary (wel alle 3 de onderelen) dit armour is voor rond de 35, echt vet nice.

post-8995-1183044937.jpg

Geplaatst:

Ik heb weer eens zitten op YouTube te kijken naar Elf Rogue en Draenei Warrior zelf vind ik een Draenei echt cool uit zien wat vinden jullie?

Je hebt 180 pb's gestuurd, en ik zei al 3 keer dat je gewoon moet kiezen wat je lauw vind, niet op die van andere letten, iedereen heeft zijn eigen keuzes.

>>> Door Jowx: Geen ruzie zoeken ajb, hou het gezellig. :) <<<

Bewerkt: door Jowx
Content verwijderd
Je hebt 180 pb's gestuurd, en ik zei al 3 keer dat je gewoon moet kiezen wat je lauw vind, niet op die van andere letten, iedereen heeft zijn eigen keuzes.

>>> Door Jowx: Geen ruzie zoeken ajb, hou het gezellig. :) <<<

Je hebt wel beetje gelijk ik heb 5 PB's gestuurd of zo maar ik ben er al uit.

Bedankt Youp, Big-Bear en Whoopdidooo!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...