Jump to content

WOW vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Trouwens nog een reactie voor iemand die het lezen wil. Een 280% Mount gaat evensnel als een Flightpath.

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Muay Thai

20

• Youp

13

• .Sharingan

4

• Big-Bear

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Trouwens nog een reactie voor iemand die het lezen wil. Een 280% Mount gaat evensnel als een Flightpath.

Ja, maar een epic flying mount kost zo'n 5000 goud terwijl een fp rond de 5 silver zit ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is de goedkoopste mount eigenlijk?

2de vraag is :

Bij welke character vinden jullie het beste Rogue bij passen en het mooiste?

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Ej mensen, ik heb eeen vraagje over wow. Ik heb wow zaterdag gekocht en ik vind et een heel leuk spel en ik ben een human rogue level 7. Maar 1 ding snap ik niet en dat is dat ik veel wapens niet kan gebruiken. Als ik bijvoorbeeld een zwaard heb gekocht en ik wil hem gebruiken staat er dat ik niet genoeg profiency heb ofzo. Hoe kan ik ervoor zorge dat ik die wapens wel kan gebruiken?

Geplaatst:
Ej mensen, ik heb eeen vraagje over wow. Ik heb wow zaterdag gekocht en ik vind et een heel leuk spel en ik ben een human rogue level 7. Maar 1 ding snap ik niet en dat is dat ik veel wapens niet kan gebruiken. Als ik bijvoorbeeld een zwaard heb gekocht en ik wil hem gebruiken staat er dat ik niet genoeg profiency heb ofzo. Hoe kan ik ervoor zorge dat ik die wapens wel kan gebruiken?

Goeie vraag dat begrijp ik ook niet.

Ik vind trouwens Blood Elf Rogue heel cool!

Geplaatst:

het is al tijden geleden dat ik het gespeeld heb, maar je kan bij verschillende mensen skills leren. kijk of je bij zon gast t kan. en je kan bijv. de natuur in om hoger te leren hitten en dan kan je weer betere wapens enz.

Bij een class trainer bedoel je?

Kan iemand me vertellen hoe je heel goed verdiend met WOW?

Bewerkt: door Muay Thai

Op level 40 kan je een 60% mount + riding skill kopen voor zo'n 80 goud.

2de vraag is :

Ik vind bij Undead, rogue het mooiste passen. Een caster vind ik er niet zo leuk bij, aangezien het dan moeilijker is om te zien of het een vrouw of een man is. :D

Nou, voor Horde en Alliance heb je beide 3 hoofdsteden. Horde: Undercity, Thunderbluff en Orgrimmar. Alliance: Stormwind, Ironforge City en Darnassus City. Bij elke hoofdstad heb je Weaponmasters. Je kan aan een guard vragen waar die zijn. Die leren je dan zwaarden, maces etc. gebruiken. Meestal heb je bij alle 3 de hoofdsteden wel wat dingen te leren.

Je kan met je Proffesions goed verdienen en/of items verkopen die je in dungeons krijgt verkopen.

Overigs moet je volgens mij per ding wat je leert ongeveer 10silver betalen. Op laag level is dat behoorlijk veel.

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Op level 40 kan je een 80% mount + riding skill kopen voor zo'n 80 goud.

2de vraag is :

Ik vind bij Undead, rogue het mooiste passen. Een caster vind ik er niet zo leuk bij, aangezien het dan moeilijker is om te zien of het een vrouw of een man is. :D

Nou, voor Horde en Alliance heb je beide 3 hoofdsteden. Horde: Undercity, Thunderbluff en Orgrimmar. Alliance: Stormwind, Ironforge City en Darnassus City. Bij elke hoofdstad heb je Weaponmasters. Je kan aan een guard vragen waar die zijn. Die leren je dan zwaarden, maces etc. gebruiken. Meestal heb je bij alle 3 de hoofdsteden wel wat dingen te leren.

Je kan met je Proffesions goed verdienen en/of items verkopen die je in dungeons krijgt verkopen.

Overigs moet je volgens mij per ding wat je leert ongeveer 10silver betalen. Op laag level is dat behoorlijk veel.

Wat bedoel je hier precies met proffesions want dat begrijp ik niet, en items aan wie verkopen?

Voor wat je over Professions wilt weten raad ik je mijn review aan. (Blogs --> The Game Reviewer --> Pagina 12, 13 en 14 of iets in die buurt)

Over items verkopen: In elke Hoofdstad staat een Auction House. Dat is een gebouw waarin je dingen kan afgeven of dingen kopen van andere mensen. Dit alles gaat natuurlijk via een venster. Als je dus iets zoekt, typ je dat in en dan kan je zien of iemand dat erop heeft gezet en voor welke prijs. De AH's van de hoofdsteden van de Horde staan met elkaar verbonden, en de AH's van de hoofdsteden van de Alliance staan met elkaar verbonden.

@Rayman: Geen probleem :)

Geplaatst:

Thanks Youp thanks thanks thanks!

En schaam je! WOW een 9 geven! SCHAAM JE!

Ik geef World Of WarCraft een dikke 1000plus!

Goedkoopste mount is trouwens 60%. En er zijn voor Horde en Alliance 5 hoofdsteden namelijk

Horde: Orgrimmar, Undercity, Thunderbluff, Silvermoon City en Shattrath.

Alliance: Stormwind, Ironforge, Darnassus, The Exodar en Shattrath.[/b]

Ligt eraan welke Profession je gaat doen. Als je Rogue bent. Zou ik Leatherworking + Skinning pakken. Kan je je eigen kleren maken. Maar er zijn nog genoeg andere Prof's, ik ken ze ook niet allemaal. Het is een kwestie van uitproberen.

Edit: @ hieronder, wist ik niet.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.

Goedkoopste mount is trouwens 60%. En er zijn voor Horde en Alliance 5 hoofdsteden namelijk

Horde: Orgrimmar, Undercity, Thunderbluff, Silvermoon City en Shattrath.

Alliance: Stormwind, Ironforge, Darnassus, The Exodar en Shattrath.[/b]

Ja, maar in Shattrath is geen Auction House, en geen weapon masters. Silvermoon kom ik nooit, en ik heb het altijd zonder Silvermoon gedaan dus die was ik vergeten. Overigens heb ik het gedaan zonder de uitbreiding.. Omdat ik dat gewent ben :(

• 2 weken later...
Geplaatst:

Keb een vraagje: Als je een nieuw level bereikt kan je naar je class trainer gaan om nieuwe dingen te leren maar je kan heel veel dingen leren en als je al die dingen leert ben je binnen no time blut , dus is het noodzakelijk dat je alle dingen van je class trainer leert?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...