Jump to content

Blood Bowl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Het spijt me dat ik de laatste tijd zo veel berichten post van missies enz. Maar geloof me, als ik ze makkelijk vond zou ik dit nóóit vragen van jullie. Ik heb namelijk een hekel aan Blood Bowl, het evenement van San Fierro stadium dus zou iemand deze voor me kunnen doen? Ben nu bij 3 min.

Missie(s):Blood Bowl

Cheaten?:Nee

Versie:1

Alvast bedankt !! Ik vraag deze keer natuurlijk geen tijdslimiet !

GTASAsf1.b

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:

Zal ik voor je doen....

edit: je bent nu bij 3 minuen? wat moet er dan nog gebeuren.

Als je hem 1 keer red (1 min) dan heb je hem gehaald. Als je hem hebt gehaald staat er dus een bloodring banger bij het stadion en meer hoef je niet te doen.

Ik heb even gekeken, er hoefd dus helemaal niets meer te gebeuren, want Bloodbowl is al voltooid.

Geplaatst:
Zal ik voor je doen....

edit: je bent nu bij 3 minuen? wat moet er dan nog gebeuren.

Als je hem 1 keer red (1 min) dan heb je hem gehaald. Als je hem hebt gehaald staat er dus een bloodring banger bij het stadion en meer hoef je niet te doen.

Ik heb even gekeken, er hoefd dus helemaal niets meer te gebeuren, want Bloodbowl is al voltooid.

Ow sorry dat wist ik echt niet, dus dit geld ook voor die andere stadions? 1x halen en dan ben je al klaar?

Geplaatst:

Ja, bij elke stadion hoef je de race maar 1 keer te doen. Dan krijg je geld en een voertuig voor het stadion. Let wel dat er in het stadion van Las Venturas twee verschillende races zijn (op verschillende dagen).

Geplaatst:
Ja, bij elke stadion hoef je de race maar 1 keer te doen. Dan krijg je geld en een voertuig voor het stadion. Let wel dat er in het stadion van Las Venturas twee verschillende races zijn (op verschillende dagen).

Ja, de kickstart en....die race met motors dacht ik ben de naam vergeten. Maar de kickstart was toch een speciaal evenement dat alleen op sommige dagen verscheen dacht ik?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, de kickstart en....die race met motors dacht ik ben de naam vergeten. Maar de kickstart was toch een speciaal evenement dat alleen op sommige dagen verscheen dacht ik?

Op dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag is er Kickstart in LV. Zie hier voor meer info.

En op maandag en woensdag is er Dirt track. Zie hier voor meer info. ;)

Edit: Te laat. :puh:

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Op dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag is er Kickstart in LV. Zie hier voor meer info.

En op maandag en woensdag is er Dirt track. Zie hier voor meer info. ;)

Oow ok ik zal dat onthouden als ik in Las Venturas ben aangekomen :tu: Thnx voor de info!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...