Jump to content

Heluup! Hoe kun je de multiplayer unlocken? Ben nu 32.3 procent.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heluup!! Hoe kun je de multiplayer unlocken?? Ben nu 32.3 procent. Weet iemand de cheat?? PLEASE....

Alvast bedankt

Ramon

Geplaatst:

Multiplayer zou je al vanaf het begin dat je GTA Vice City Stories opstart moeten kunnen spelen. Ga naar het pauzemenu ('Start') en vervolgens staat de optie 'Multiplayer' gewoon tussen alle andere opties. Je kunt wel enkele multiplayer-bonussen vrijspelen door de verhaallijn van GTA Vice City Stories uit te spelen. Bijvoorbeeld na de missie 'From Zero to Hero' ontgrendel je enkele extra's voor de multiplayer, evenals nadat je de laatste missie 'Last Stand' voltooid hebt en ook wanneer je de 100% gehaald hebt.

Let wel dat de multiplayer-optie alleen beschikbaar is in de PlayStation Portable-versie van GTA Vice City Stories, niet in de PlayStation 2-versie. Bovendien heb je mensen nodig die ook een PlayStation Portable met GTA Vice City Stories bezitten, anders kun je geen verbinding maken met een ander en gaat het hele feest sowieso niet door.

Geplaatst:

Ja maar ik heb de codes al geprobeert. Moet je dan nog met een andere psp spelen? Ik ken namelijk niemand met een psp en dit spel...

Geplaatst:
Ja maar ik heb de codes al geprobeert. Moet je dan nog met een andere psp spelen? Ik ken namelijk niemand met een psp en dit spel...

Dan moet je al je vrienden overtuigen dat ze dit moeten spelen want het is veel leuker als je met z'n zessen ofzo speelt. :puh:

Geplaatst:

Dan kun je ook niet multiplayen :duh:

Het woord zegt het toch al? Multi-play

Geplaatst: (bewerkt)

Dan kun je ook niet multiplayen :duh:

Het woord zegt het toch al? Multi-play

Dat lijkt me wel logisch, maar de vraag was of je iemand moet kennen uit de buurt die een PSP heeft. Sommige multiplayer games kan je namelijk ook spelen met mensen die aan de andere kant van de wereld wonen, en dan kan je een multiplayer game dus eigenlijk ook alleen thuis spelen. Natuurlijk heb je er wel iemand anders voor nodig, maar dit hoeft zeker niet iemand uit je omgeving te zijn die je kent. Maar de vraag is inmiddels allang beantwoord, en het komt er op neer dat je VCS inderdaad moet spelen met iemand uit je omgeving, helaas Ramon92. Misschien dat je iemand vind die VCS op de PSP heeft als je wat verder kijkt dan je vrienden enzo ;)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Heb je wel Draadloos internet? Heb je de Wlan schakelaar wel aanstaan? (links op je PSP, spiegelbeeld van aan/uit knop)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb bij mij thuis draadloos internet. Hoe zal ik dan nu verder moeten??

Als je de WLAN Schakelaar aan heb gezet dan kan je beginnen. Volgensmij is internetverbinding niet nodig, maar hieronder zal ik het nog wel even uitleggen. Laten we er maar van uit gaan dat het niet nodig is. Start VCS op, en ga naar het hoofdmenu (klik op start als je in 't spel bent). Via dat menu kan je multiplayer doen. Let er wel op dat je even saved voordat je begint, anders gaat alles verloren wat je nog niet hebt gesaved. Als je in het multiplayer menu een nieuw spel ('new game') begint, kunnen andere mensen automatisch meedoen, mits ze een PSP met VCS hebben dicht bij jouw in de buurt zitten.

Nog even voor de zekerheid over internetverbinding: Je gaat naar het hoofdmenu van je PSP, en daar ga je naar netwerkinstellingen (in het verticale rijtje). Nu moet je scannen, en als het goed is vind je PSP nu je draadloze internetverbinding. Doorloop nog een paar stappen, en vervolgens heb je verbinding.

Bewerkt: door M4X
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Waar vind je dan je beveiliging-code? SSID of WEP ofzoiets allemaal van die beveiliging dingen. Als ik die weet kan ik pas een verbinding maken.

Geplaatst:

Normaal gezien vind je die webkeys tussen de docuemtatie die je van je internetprovider krijgt bij het installeren van jouw internetpaket. Daarop zal ergens wel staan SSID-key, je typt gewoon de key over en klaas is kees.

Hier vindt je trouwens wat aangevulde informatie van de multiplayer versie van GTA VCS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...