Jump to content

bike school

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op de PS SA, als ik daar een stoppie doe wijkt hij naar links of rechts af. Dit is geen probleem omdat ik bij de bike school de stoppie al goud heb maar de laatste van de bike school, Jump and Stoppie, lukt het me niet om goud te halen door deze afwijking. En ja ik houd de joystick recht naar voren(opgelet). heeft iemand tips.

Geplaatst:

Als je te ver naar voren gaat leunen, dan gebeurt dat, of je valt voorover. Ook kan dit gebeuren als je te langzaam gaat. En ook al let je op, heel onbewust kun je toch heel lichtjes naar links of rechts leunen. Ik had hier ook problemen mee. Ik heb het gewoon heel vaak over gedaan.

Geplaatst:
ik heb op de PS SA, als ik daar een stoppie doe wijkt hij naar links of rechts af. Dit is geen probleem omdat ik bij de bike school de stoppie al goud heb maar de laatste van de bike school, Jump and Stoppie, lukt het me niet om goud te halen door deze afwijking. En ja ik houd de joystick recht naar voren(opgelet). heeft iemand tips.

ja ik had het zelfde probleeme en het is me nooit gelukt. Ik ging altijd te ver dus door de pionnen heen :N

Als je de linkerjoystick helemaal naar voren houdt gaat ie in het begin recht, en als je dan langzamer gaat maakt het niet uit of je schuin gaat.

Dus op tijd stoppen, en linker joystick helemaal recht naar voren houden. Dat lukt bij mij het best.

Zo had ik zilver. :puh:

Geplaatst:

Bij deze is echt gewoon: blijven proberen :puh: ik zou echt bij god niet weten wat voor tips ik zou moeten geven ... probeer de motor onder controle te houden :puh: (nee, ik weet dat je daar niets aan hebt) ... ik heb 'm ook vaak moeten proberen en op den duur luktie wel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...