GTAFreak007 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 ik zoek een aimbot EN wallhack voor RTCW ET als iemand weet waaar deze staat stuur me een PB met de URL en ikzelf heb momenteel nog niets gevonden MVG gtafreak007
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 ik zoek een aimbot EN wallhack voor RTCW ET als iemand weet waaar deze staat stuur me een PB met de URLen ikzelf heb momenteel nog niets gevonden MVG gtafreak007 Ik geloof dat ET een online multiplayer spel is, dus ik denk niet dat hacks en/of een aimbot is toegestaan. Sowieso mogen we je ze dan ook niet geven, maar vindt je het zelf leuk om te gaan cheaten? Verplaats jezelf eens in iemand anders die dan tegen jou speelt, is het voor hem dan leuk om tegen iemand te spelen die altijd weet waar je bent én altijd raak schiet? Dacht het niet, nee. Speel gewoon het spel zoals het bedoeld is, niet met troep als hacks, bots en al die andere rotzooi.
7ulian Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Met aimbot wordt je bij de meeste servers vie PunkBuster eruit gemikt. Er zijn sowieso al heel weinig servers zonder PunkBuster, en dan nog. Weet je zeker dat je aimbot wilt. Je kan beter gewoon proberen.
Jowx Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Dit is inderdaad niet toegestaan, topic locked.
Recommended Posts