Marioleo69 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Is er een 'Cam Hack' voor GTA San Andreas? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Is er een 'Cam Hack' voor GTA San Andreas? Deze is er, ja. Je kan de 'San Andreas Cam Hack' hier downloaden. Er zit een readme bij, dus je kan hem zo installeren Als er nog vragen zijn horen we ze wel. Succes ermee! Reageren
JeGe Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk kun je die downloaden op Gtacrime.nl of com ff vergeten:P (dit is geen reclame) EDIT: Te laat!!!!!!!!! Topic stond al héél eventjes open. Exuses. Bewerkt: 15 juni 2007 door terrorkruimel Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Wat kun je eigenlijk doen met Cam Hack als ik vragen mag? Reageren
Bling Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Wat kun je eigenlijk doen met Cam Hack als ik vragen mag?Normaal gesproken kan het camerastandpunt maar op een beperkt aantal manieren bekeken/gebruikt worden. Met een Cam Hack krijg je er een aantal camerastandpunten bij, maar je hebt daarnaast ook de mogelijkheid om je camera van CJ los te halen (om het zo maar te noemen). Je kunt dan de camera zelf besturen, zodat je hem op het gewenste standpunt kunt zetten, hoe jij dat wil. Dit kan erg handig zijn wanneer je bijvoorbeeld iets wilt opnemen/vastleggen in San Andreas. Reageren
RobinMovies Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Wat kun je eigenlijk doen met Cam Hack als ik vragen mag?Normaal gesproken kan het camerastandpunt maar op een beperkt aantal manieren bekeken/gebruikt worden. Met een Cam Hack krijg je er een aantal camerastandpunten bij, maar je hebt daarnaast ook de mogelijkheid om je camera van CJ los te halen (om het zo maar te noemen). Je kunt dan de camera zelf besturen, zodat je hem op het gewenste standpunt kunt zetten, hoe jij dat wil. Dit kan erg handig zijn wanneer je bijvoorbeeld iets wilt opnemen/vastleggen in San Andreas. Hier mee kun je toch ook KM/H tellers in de game zetten? Ik zit er nog steeds mee te stoeien hoe dat werkt! achja:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.