PowerPats Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Mischien dat dit al bekend was maar in bayside vindt je een soort gat in het asfalt en het lijkt me logisch dat er meer achter zit want waarom zou rockstar dit anders doen. Ik heb er een screenshot van gemaakt. Als jullie denken dat er niks achterzit dan moet ik er maar mee leven.
PIERRO P Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Dit is denk ik niks speciaals. gewoon een gat of scheur in het asfalt. Dat kan je in het echt ook zien
PowerPats Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Dit is denk ik niks speciaals. gewoon een gat of scheur in het asfalt. Dat kan je in het echt ook zien Ja maar waarom zou rockstar moeite verspillen aan een gat in het asfalt terwijl het alleen op die locatie is te zien en nergens anders ?
PIERRO P Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 dat is om het wegdek realistischer te maken. Zou het niet vreemd zijn als je kilometers door San andreas rijd en alleen maar perfect onderhouden wegen ziet
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Dit is denk ik niks speciaals. gewoon een gat of scheur in het asfalt. Dat kan je in het echt ook zien Ja maar waarom zou rockstar moeite verspillen aan een gat in het asfalt terwijl het alleen op die locatie is te zien en nergens anders ? Je moet niet van een mug een olifant maken, niet alle dingen die één keer voorkomen in San Andreas zijn EasterEggs. In de realiteit kom je ook niet in elke straat weer een gat of scheur tegen in het voetpad, in San Andreas dus ook niet. Het is puur bedoeld om het wat realistischer te laten overkomen, niet meer, niet minder. Overigens is een EasterEgg een grap op verwijzing ergens naar. In principe verwijst dit nergens naar, behalve dan naar het feit dat de stoep slecht onderhouden is. Bewerkt: 15 juni 2007 door -Matthijs-
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Dan vind ik het wel erg slecht gemaakt. Sorry, maar is dat echt zo, als er normaal de wegen normaal uit zien en er zit daar een enkele barst in een veel te mooie vorm en maak dan tenminste meer barsten.
PowerPats Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ja maar je alle wegen straten en paden in san andreas zijn in perfecte staat maar in deze stoep zit een gat dan vindt ik het nog steeds raar dat rockstar moeite doet om 1 gat te maken.
sevaboy Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Misschien dat er een aardbeving was,onder de zee een grondvergroting gekomen door de aardbeving.Check WikiGta voor meer info
Kinzorro Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Hmmm...1 gat in Bayside...vreemd. Kweeniej ik vind niet echt dat dit het hele spel dan realistischer maakt Foutje misschien ofzo?
MartyCeha Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Als het een 'foutje' geweest zou zijn zou het er wek anders hebben uitgezien. Zie je het al voor je bij R* North in de studio: 'Wat doe je nu?' 'Ik schoot uit met de muis en nu heb ik per ongeluk een best realistisch ogend gat in de stoep gemaakt!' Nee zo'n gat is echt wel meer als 5 minuten over gedaan hoor, dat doe je niet ff per ongeluk. Het is gewoon een stukje realisme, want als je naar de andere wegen in San Andreas kijkt, zie je ook barsten enzo, maar deze komen vaker voor, omdat de textuur van de weg vaker op de weg 'geplakt' zit, en de stoep daar een uniek model stoep is omdat het dorpje bij geen van de steden hoort (ze zeggen wel eens Las Venturas, maar ik vind het onafhankelijk ). Bewerkt: 16 juni 2007 door MartyCeha
Dastard Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb eens gelezen hier op't forum dat dat gat door De San Andreas Breuklijn komt.
MartyCeha Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Dat zou best eens kunnen, maar waarom zitten er dan niet op andere plaatsen beschadigingen van een aardbeving of iets dergelijks? Misschien zou je dat bouwterrein, waar ook die zilveren vibrator te vinden is, kunnen zien als een plek waar ooit een huis stond, maar ook door de aarbeving is vernield. Het is maar een lompe theorie
Ruwie Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Het heeft naar mijn mening allemaal met de breuklijn te maken die dwars door San Andreas loopt... In het echt zijn er ook een paar flinke aardbevingen geweest die complete woonwijken hebben verwoest. Ik denk dat de makers dit gat erin hebben gestopt omdat het in het echt ook nog op sommige plekken te zien is. Op het bouwterrein waar die hijskraan staat heeft ook ooit een woonwijk gestaan. Daar zie je nou nog maar een paar kleine stukken van. Het is dus geen woonwijk in aanbouw!! (wat sommige mensen denken).
-Omar- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik denk ook dat het de breuklijn is maar waarom loopt het dan niet door. Of R* wou een breuklijn maken maar dat ze hem er net weer uit hebben gehaald voordat hij in de winkels lag dat zou kunnen en zijn ze dit stukje vergeten. Maar ik vind het toch wel raar wie weet
Donald-Duck Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 ik denk dat het gewoon een scheur is, maar het gat lijkt op een soort ster, misschien de ster van R*
Recommended Posts