Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Sony Ericsson Theme Creators Website

Soort Design: Signature

S()nny en ik gaan een nieuwe website maken en we hebben allebei een "Reclame" Sig gemaakt voor onze nieuwe website, "Sony Ericsson Theme Creators".

Graag even stemmen welke Sig jij het beste zou vinden als Reclame Sig.

Later komt er nog een link in een van de 2 sigs.

Hier mijn Signature alvast:

sonythemessigwh8.jpg

Geplaatst:

Heeej hier is mijn SonyEricson Sig.

willen jullie zoveel mogelijk stemmen thnx !!

Succes Bronko :tu:

hier is die:

themescreatorssigzb6.jpg

Geplaatst:

Die van Bronko vind ik persoonlijk het mooiste. Die van s()onny is nogal picelachtig en vind ik de tekst links onder nogal moeilijk leesbaar. Die van Bronko is echt iets voor een logo, maar ik zou jullie namen wel niet zo groot zetten. :)

Mijn stem gaat dus naar Bronko.

Geplaatst:
Die van Bronko vind ik persoonlijk het mooiste. Die van s()onny is nogal picelachtig en vind ik de tekst links onder nogal moeilijk leesbaar. Die van Bronko is echt iets voor een logo, maar ik zou jullie namen wel niet zo groot zetten. :)

Mijn stem gaat dus naar Bronko.

Daar stem ik helemaal bij in :)

Mijn stem gaat ook naar Bronko.

Veel succes nog jullie tweetjes!

Vriendelijke groet stijn :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

S()nny, ik vind jou signature er niet zo mooi uit zien. De kleuren zijn een beetje te eentonig, kan wat meer variatie in. De tekst in het midden is wel leuk gedaan, met goede effecten, maar julie namen zijn een beetje onduidelijk. En het Sony Ericsson is ook niet echt duidelijk, je kan dat beter wat meer naar voor laten komen.

Bronko, dit is een heel leuke signature, de rand is leuk gedaan, en geeft het een professionele look. De achtergrond is ook goed, niet te simpel en ook niet te ingewikkeld, dat Sony Ericsson teken is goed geplaatst, net zoals de tekst.

Mijn stem gaat overduidelijk naar jou, Bronko.

Verder beide nog succes met julie site. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar...: Bronko

Bronko: die van jou is mooier, goed de tekst erin geplaast! goed kleuren en het onderwerp is duidelijk!

S()nny:Die kleuren zijn niet mooi! de tekst is bijna niet te lezen! had je een beetje anders moeten doen!

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is mijn eerste Sig die ik gemaakt hep en op gtaforum gezet heb...

maar in iedergeval bedankt voor de TIPS !! ;)

Bewerkt: door s()nny
Geplaatst:

Ik vind ze alletwee wel mooi. Aangezien het de 1e is van s()nny, gaat mijn stem naar hem, want voor een 1e vind ik dat hij er goed uitziet.

Mijn stem gaat dus naar S()nny

Geplaatst:

Nog even voor de duidelijkheid: Dit is niet echt een wedstrijd tussen S()nny en mij.

We willen gewoon weten welke Sig jij het mooiste vind en als Reclame Sig voor ons zou kiezen.

Iniedergeval bedankt voor het stemmen :sigaar:

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Bronko!

Bronko, 1 punt voor jou erbij..

Battle locked, en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...