yeroentje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 kan iemand mij plz helpen, ik kan namelijk niet alleen lezen aanklikken als ik wil gaan modden in de map san andreas zoals jullie het vaker uitleggen, ik heb ook een kopie (backup) van SA maar daar doe ik niks mee is da goed?? maaruhh kan iemand me meschien helpen?? b.v. dank Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 kan iemand mij plz helpen, ik kan namelijk niet alleen lezen aanklikken als ik wil gaan modden in de map san andreas zoals jullie het vaker uitleggen, ik heb ook een kopie (backup) van SA maar daar doe ik niks mee is da goed?? maaruhh kan iemand me meschien helpen??b.v. dank Je kan hem niet aanvinken? Misschien ben je aangemeld op een gebruiker met beperkte rechten, kan zijn dat je hem daarom niet kan aanvinken. In ieder geval, lees dit eens door. Wellicht dat je er wijzer van wordt en het eventueel helpt. Met een back-up doe je meestal niet veel, dus het is niet zo gek dat jij er ook niets mee doet. Het is puur bedoeld om bij fouten de orignele bestanden weer achter de hand te hebben. In principe heb je een back-up alleen nodig als je iets fout hebt gedaan of iets ongedaan wil maken. Je kunt hem het beste gewoon laten staan. Misschien dat het ooit nog eens van pas komt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Je kan Alleen Lezen wel uitzetten zonder te rechtsklikken, naar eigenschappen te gaan. Je download een programmaatje CROA. Kan je >>KLIK<< downloaden. Hoef je alleen te installeren. En om Alleen Lezen uit te schakelen, moet je rechtsklikken op SA en dan op: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.