Jump to content

Wapens dragen realistischer?


IV trailer

moet wapens bij je dragen in gta IV realistischer worden?  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. vind je dat je zomaar van wapen kan switchen?

    • nee dat is niet realistisch
      42
    • ja anders is het te veel gedoe
      66
    • anders
      3
  2. 2. vind je het aantal wapens wat je kan dragen teveel?

    • ja het is niet realistisch
      43
    • nee anders is het te veel gedoe
      65
    • anders
      3


Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    5

  • TomHagen

    4

  • DonLeone

    3

  • b4rtsimps0n

    3

mmmmmmh mischien in plaats van switch-switch-switch-hebbes. een handig pop-upje als je op het switch knopje drukt dan bevriest het spel en kies je een wapen. idee genakt uit ressistance: fall of man. het werkt perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

het tevoorschijn halen van je wapen gebeurt in gta iv iig niet zoals in de voorgaande gta's..dat je wapen ineens verscheen als je switchte. Nu zit er een animatie in dat je je wapen uit je jas oid haalt..dat is iig al bevestigd. Ik vind dat je gewoon evenveel wapens moet kunnen dragen als vorige gta's..anders word het wel heel moeilijk met missies enzo..als je dan geen kogels meer hebt in je wapen moet je maar is aan een ander wapen zien te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er maar bepaalde wapens kunt hebben/switchen. In je jaszak kun je misschien een pistool, uzi en andere kleine wapens hebben. En grotere wapens moet je op je rug ofzo dragen. Want het is zéér onrealiastisch dat je opeens een Bazooka of een vlammewerper uit je broekzak haalt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

dan heb je wel een hele grote zak of rugtas voor al die wapens. als je ze er allemaal uithaalt. een m4 in je jaszak. mischien zie je dan wel dat onze jongen zijn grote wapens op zijn rug bind.

Link to comment
Delen op andere websites

dan heb je wel een hele grote zak of rugtas voor al die wapens. als je ze er allemaal uithaalt. een m4 in je jaszak. mischien zie je dan wel dat onze jongen zijn grote wapens op zijn rug bind.

nee je wapens zullen niet zichtbaar zijn... als de mensen in gta iv je wapen ook maar zien rennen ze gillend weg en dat trekt nogal veel aandacht.. ze doen gewoon een extra animatie maar zó realistisch word het niet dat je tassen bij je moet gaan dragen om je wapens bij je te kunnen houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet ze uit zijn zak of tas halen en hij mag er wel veel dragen! anders is het te veel gedoe!

same here, ik vind ook mag meer realistischer van animatie om wapens te pakken vb M16 met kabel rondom nek en dan pakken en voila houden maar, als jij niet meer nodig hebt dan achteruit gooien naar je rug en bazooka mja, ik rugzak dan maar of kleine plastieken zakje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wan mij hoeft het niet, want asl je dan in een missie ben dan moet je heel veel gedoe dan met die wapens. Ik vind gewoon dat je die wapens ken switchen. Veel sneller. En ik hoop ook wel helenieuwe wapens maar dat komt vast niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien niet realistisch maar draagt wel zeker bij aan een leuke gameplay. In Scarface: The World Is Yours[/font] had je dat niet, daar kon je maximaal 3 wapens dragen, wat ik zelf vet irritant vond :(

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...