Jump to content

Wapens dragen realistischer?


IV trailer

moet wapens bij je dragen in gta IV realistischer worden?  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. vind je dat je zomaar van wapen kan switchen?

    • nee dat is niet realistisch
      42
    • ja anders is het te veel gedoe
      66
    • anders
      3
  2. 2. vind je het aantal wapens wat je kan dragen teveel?

    • ja het is niet realistisch
      43
    • nee anders is het te veel gedoe
      65
    • anders
      3


Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    5

  • TomHagen

    4

  • DonLeone

    3

  • b4rtsimps0n

    3

Hij moet ze uit zijn zak of tas halen en hij mag er wel veel dragen! anders is het te veel gedoe!

Uit de tas pakken is wel realistisch en niet te veel gedoe. Dit zie je bij tombraider ook. Maar om de hele tijd met een tas rond te lopen, is wel een beetje irritant. Tenzij je er niks van merkt. Dus dat je gewoon nog kan rennen etc. Maar minder wapens dragen maakt het spel juist stommer. Daar moeten ze niet mee gaan minderen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet ze uit zijn zak of tas halen en hij mag er wel veel dragen! anders is het te veel gedoe!

Uit de tas pakken is wel realistisch en niet te veel gedoe. Dit zie je bij tombraider ook. Maar om de hele tijd met een tas rond te lopen, is wel een beetje irritant. Tenzij je er niks van merkt. Dus dat je gewoon nog kan rennen etc. Maar minder wapens dragen maakt het spel juist stommer. Daar moeten ze niet mee gaan minderen!

MisterX bedoelde volgens mij 'Hij moet ze uit zijn jas pakken. Hij mag er wel veel dragen, anders is het te veel gedoe.' Volgens mij heb je het een beetje verkeerd begrepen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het goed vinden moest het zo blijven. :tu:

Maar als ze het realistischer willen maken dan heb je zo'n bv. optie's:

- Wapens verwisselen in de koffer van jou auto.

- Een tas meedragen

- Een klein aantal wapens die je maar mee kan dragen

Link to comment
Delen op andere websites

een kleine shotgun zou wel onder een jas moeten passen.

maar op je rug een wapen lijkt me niet echt...

das meer voor het leger :puh:

bovendien ziet iedereen dan nog je wapen. dat zal nie echt lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet ze uit zijn zak of tas halen en hij mag er wel veel dragen! anders is het te veel gedoe!

Uit de tas pakken is wel realistisch en niet te veel gedoe. Dit zie je bij tombraider ook. Maar om de hele tijd met een tas rond te lopen, is wel een beetje irritant. Tenzij je er niks van merkt. Dus dat je gewoon nog kan rennen etc. Maar minder wapens dragen maakt het spel juist stommer. Daar moeten ze niet mee gaan minderen!

MisterX bedoelde volgens mij 'Hij moet ze uit zijn jas pakken. Hij mag er wel veel dragen, anders is het te veel gedoe.' Volgens mij heb je het een beetje verkeerd begrepen ;)

Ja dat bedoelde ik! Ben je er niet mee eens?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij moet ze uit zijn zak of tas halen en hij mag er wel veel dragen! anders is het te veel gedoe!

Uit de tas pakken is wel realistisch en niet te veel gedoe. Dit zie je bij tombraider ook. Maar om de hele tijd met een tas rond te lopen, is wel een beetje irritant. Tenzij je er niks van merkt. Dus dat je gewoon nog kan rennen etc. Maar minder wapens dragen maakt het spel juist stommer. Daar moeten ze niet mee gaan minderen!

MisterX bedoelde volgens mij 'Hij moet ze uit zijn jas pakken. Hij mag er wel veel dragen, anders is het te veel gedoe.' Volgens mij heb je het een beetje verkeerd begrepen ;)

Ja dat bedoelde ik! Ben je er niet mee eens?

Ik wel, maar ik zei al dat ik dacht dat hij het verkeerd begrepen had. Nee, ik vind het gewoon fijn zoals het is. Realisme kan afbraak doen aan de gameplay en daar zit natuurlijk niemand op te wachten..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wapengedoe in GTA SA, en de vorige delen was wel raar. Je kan nooit met 5 verschillende wapen, onder je jas hebben. BIJV: een AK47, een shotgun, Een UZI, en een Pistol. Ze kunnen iets bedenken dat je ze in de kofferbak van je auto kunt opslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb twee keer 'nee anders is het realistich..' gestemd. Het zou inderdaad leuker zijn, zoals al vaker is gezegd, dat de hoofdpersoon van Gta IV zijn/haar wapen uit een jas haalt. Zo binnen 0,0001 seconde van wapen switchen bij Gta 3, VC, SA is ook niet echt realistisch. :7

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het alleen kan als er daadwerkelijk een maximum van 3 wapens gedragen kan worden. Het lijkt me sterk dat je mooie animaties kan maken als je een Rocket Launcher, een Shotgun, een Sniper Rifle, etc. bij je kan dragen.

Omdat ik zo'n gevoel heb dat GTA IV zeer realistisch gaat worden, is het misschien wel fijn dat er een limiet aan zit. Crackdown (Xbox 360) is ook hetzelfde type game en heeft ook een limiet van 2 wapens + 1 type granaat en dat werkt prima. Natuurlijk is Crackdown een ander type game, maar het werkt naar mijn idee beter dan van de vorige GTA animaties.

Wel jammer is dat het in alle GTA's kon, en dat het nu dan niet meer zou kunnen. Misschien dat het limiet moet veranderen naar bijv. 5, maar ik hoop niet dat ze het spel pauzeren (lijkt me niet fijn als er een co-op of Multiplayer mode aanwezig is).Misschien dat Wapen slots werken (waarbij grote wapens voor 3 gelden, kleinere voor 2 en nog kleinere voor 1 en dat je bijv. 5 blokjes moet vullen).

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...