Jump to content

Wapens dragen realistischer?


IV trailer

moet wapens bij je dragen in gta IV realistischer worden?  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. vind je dat je zomaar van wapen kan switchen?

    • nee dat is niet realistisch
      42
    • ja anders is het te veel gedoe
      66
    • anders
      3
  2. 2. vind je het aantal wapens wat je kan dragen teveel?

    • ja het is niet realistisch
      43
    • nee anders is het te veel gedoe
      65
    • anders
      3


Recommended Posts

Het is misschien wel realistisch maar niet zo leuk want dan kan je ook niet zoveel kogel bijhouden en als je wapen op zijn in een missie waar je de hele tijd moet schieten sta je daar maar! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    5

  • TomHagen

    4

  • DonLeone

    3

  • b4rtsimps0n

    3

ik vind dat hij het wel uit een tas zak etc. haalt en dan ook hoort dat ie hem laad. ik vind dat je best wel veel wapens mee mag nemen maar bijv. hoe meer wapens je pakt hoe groter je rugzak etc. word en hoe slomer je gaat lopen.;) dat lijkt me super;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geweer leeg is moe je ermee kunnen slaan :D Dat zou al meer fun zijn :D

ik vind dat je zowieso met je wapen moet kunnen slaan ook al is ie nog helemaal vol.

bijvoorbeeld: je komt een hoek op lopen een bewaker staat met ze rug naar je toe dan vind ik dat je hem moet kunnen neerslaan want als je schiet weten de andere bewakers ook gelijk dat je er bent.

en dat als je dan iemand bewusteloos heb geslagen dat je zijn of haar lijk kan verplaatsen zodat de andere bewakers het dode lichaam niet gelijk vinden

Bewerkt: door mrwhoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Als je geweer leeg is moe je ermee kunnen slaan :D Dat zou al meer fun zijn :D

ik vind dat je zowieso met je wapen moet kunnen slaan ook al is ie nog helemaal vol.

bijvoorbeeld: je komt een hoek op lopen een bewaker staat met ze rug naar je toe dan vind ik dat je hem moet kunnen neerslaan want als je schiet weten de andere bewakers ook gelijk dat je er bent.

en dat als je dan iemand bewusteloos heb geslagen dat je zijn of haar lijk kan verplaatsen zodat de andere bewakers het dode lichaam niet gelijk vinden

En meteen de stealth moves beter uitwerken dat je een beetje kan gaan rondklooien in Metal Gear Solid Style

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een goed idee als je wapens uit je jas moet halen, en als dat gebeurt heeft Rockstar een beetje gekeken naar The Godfather, daar kon je dat ook. Maar ik moet toegeven dat het in de vorige GTA's niks aan was dat je al die wapens in je hand toverde. Dus we gaan nu naar het gebied zeer realistisch; ik kan niet wachten.

Edit voor mrwhoophy: Je hebt helemaal gelijk, maar het zou ook leuk zijn als je een man van achter bij zijn nek kan grijpen, en dan rustig laten stikken of misschien wel breken, om zo nog beter stealth te hebben. Grand Theft Auto meets Splintercell!

Je weet maar nooit, misschien stoppen ze dat erin.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Link to comment
Delen op andere websites

Edit voor mrwhoophy: Je hebt helemaal gelijk, maar het zou ook leuk zijn als je een man van achter bij zijn nek kan grijpen, en dan rustig laten stikken of misschien wel breken, om zo nog beter stealth te hebben. Grand Theft Auto meets Splintercell!

Je weet maar nooit, misschien stoppen ze dat erin.

uhhh.. bij GTA VCS kon je dat al hoor :O ;) dus waarom nu niet bij GTA IV????

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...