Bigstijn Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik had net een jumpstyle cd gebrandt en wou Just cause Gaan spelen. Toen kwam er te staan geen cd/dvd gevonden. probeer het later opnieuw. Toen stondt er een site bij. Ze zijden dat het door brandprogramma's kwam omdat er dan al Software in gebruik was door dvd r station. Toen het afgelopen was was dit nog steeds :l. Toen volgde ik de stappen Wanneer de CD/DVD niet gevonden kan worden in Windows™ Verkenner, kan er een software conflict zijn. Een mogelijke oorzaak kan een CD/DVD brandprogramma zijn (Bijv.: Sonic DLA, Stomp RecordNow Max, enz.) dat de DLA (drive letter access) technologie gebruikt. Door het volgen van onderstaande stappen kan DLA uitgeschakeld worden: Klik Windows™ "Start" en vervolgens "Run". Typ "cmd" om het command prompt te verkrijgen en druk Enter/OK. Typ "dla disable e:" als "e:" de toegewezen stationsletter is. Als het probleem zich blijft voordoen, of u wilt extra ondersteuning, is er de mogelijkheid om een SecuROM™ analysis bestand te versturen naar support@securom.com (zie de Support Info sectie hoe een analysis bestand te maken is en verstuurd kan worden). Maar bij mijn opdrachtprompt staat er al: D:/Documents en settings :L Hoe kan ik dit weg halen ?! Ik heb backspace en delete al geprobeerdt :l Vriendelijke groet stijn Reageren
Preddy Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Dat lijntje geeft aan in welke map je zit, het is feitelijk een zeer vereenvoudigde vorm van Windows. Je kan het niet weglaten aangezien het er moet staan. Als je naar de D: schijf wil, dan moet je een keertje "cd.." in typen. Dan staat er als het goed is alleen D:\>. Korter dan dat kan niet. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Opnieuw opstarten was ook al genoeg Toch bedankt dat je het even wou uitzoeken Vriendelijke groet stijn Reageren
Schno009 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Dat lijntje geeft aan in welke map je zit, het is feitelijk een zeer vereenvoudigde vorm van Windows. Je kan het niet weglaten aangezien het er moet staan. Als je naar de D: schijf wil, dan moet je een keertje "cd.." in typen. Dan staat er als het goed is alleen D:\>. Korter dan dat kan niet. Het commando 'CD .." gaat naar de directory erboven, dus niet helemaal. Wil je helemaal naar de root, dan moest je in dit geval 'CD ..\..' (want als je CMD intyped in de 'uitvoeren' regel, dan ga je naar C:\Documents and Settings\#gebruikersnaam#. Dus je moest dan twee keer .. doen.) Handig voor een volgende keer. Je kunt ook gewoon twee keer achter elkaar 'cd ..' doen. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 dit topic mag allang gesloten worden. Ik heb nou toch niks meer aan de antwoorden Vriendelijke groet stijn >>> Door Preddy: Wij sluiten pas een topic als het uit de hand loopt of als topic geheel overbodig is. Beide geldt niet voor deze dus blijft het open. Deze reactie had dus niet gehoeven.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.