san city Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 heb je een bepaalde manier om die 100 dingen te vinden? want je blijft maar zoeken naar die dingen. zeg het ff als je het weet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 heb je een bepaalde manier om die 100 dingen te vinden? want je blijft maar zoeken naar die dingen. zeg het ff als je het weet. Rond kijken? :-) Op het net zijn her en der kaarten te vinden van de lokaties. Daar zitten soms ook screen bij met waar ze precies zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Alstu : http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=16&pid=219 Klik op het nummertje om plaatjes te zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phantom Agony Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Of je zoekt ff met de zoekfuncite op het forum naar maps want ik weet nog wel dat ik daar een keer een topic over gemaakt heb.(alles staat op de kaarten) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 en ik dan zit met SUPERGROOTe mizerie heb er 99 en geen idee waar de honderste ligt en heb al die kaarten al gebruikt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 en ik dan zit met SUPERGROOTe mizerie heb er 99 en geen idee waar de honderste ligt en heb al die kaarten al gebruikt Ze 1-voor-1 langsgaan an afvinken op de kaart zou de oplossing moeten zijn. Of zoek naa de screenshots, zodat je niet per ongeluk de verkeerde wegstreept als ze vlak bij elkaar zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 op deze site staan ze alemaal en ook alle schelpen en alle foto's en alle horsdingen http://hem.bredband.net/708145/ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 1. dit is al heel veel keren besproken 2. wij zijn bezig met een hele mooie plattegrond 3. slotje pm me als ie open moet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts