Hanneswasco Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Nog even met Photoshop zitten werken en ik kwam aan dit resultaat: Tips and Rates? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik zie dat je steeds beter wordt met sigs ik heb een paar dingen bekeken en het lukt steeds beter 8.6 voor jou De render is mooi gelukt! de achtergrond is ook mooi maar ik hou wel van effecten Vriendelijke groet stijn Reageren
Eros Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Hij is 150 kb, dat mag niet. :$ Maar dat heeft natuurlijk niets met het design opzich te maken. Mijn eerste indruk is vrij positief. Met het kleurgebruik breng je het vurig gevoel goed over. Maar als je beter gaat kijken zie je dat de afwerking niet helemaal goed is. De achtergrond vind ik niet echt mooi, je hebt veel te dicht op elkaar gebrushed en dat geeft een rommelig effect, je kon beter wat grunge brushes gebruiken ofzo. De kleur heb je hier wel goed gedaan, je kon misschien nog een paar lichteffecten toevoegen om het af te werken, maar toch nog goed gedaan. De render is goed geplaatst en blend perfect in bij de rest van de signature. Moltres is ook goed geplaatst en goed kleurgebruik, die vierkant er rond is goed gedaan, maar op de tekst zelf kon je de opacity beter wat lager zetten. HannesWasco vind ik minder gelukt, je kon die beter hetzelfde doen als de andere want nu springt de tekst er te veel uit. Al bij al, voor een beginner ziet het er nog niet slecht uit, blijven oefenen hoor. 7/10. Bewerkt: 15 juni 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Je bent veel aan het verbeteren . Het is nog werk aan maar je bent een beginner dus is dit een mooie sig . De render is mooi geplaatst. De achtergrond past bij de render . De font past er ook heel goed bij . Ik vind wel dat je te veel dezelfde brushes hebt gebruikt . Let daar op Tips: Voor je sig wat een glanzend effect te geven gebruik gausian blur En druk dan op lighten Voor een streep effect druk je op motion blur en dan op overlay als je het ander wilt gebruik dan andere opties Bijvoorbeeld : Lighten , Screen. Je kan ook de opacity verlagen . 7/10 Bewerkt: 16 juni 2007 door .Syfes Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Lettertype: 9,33333333333333 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 10 Render: 9,66666666666667 Plaatsing: 9 Mooiheid: 10 Ingeblend: 10 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 9,5 Stijl: 10 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 10 Overige: 9 Bonuspunten: 9 Commentaar: Zie er gewoon goed uit! kan er niks meer over zeggen! alleen jammer dat je er geen border bij had gebruikt! TOTAAL: 9,0625 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Mooi, tips staan hierboven. Cijfer: zo'n 8tje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb nog maar een beetje zitten prutsen en ik kwam deze keer aan dit resultaat: Ik vind dat het niet erg veel verschil is... Tips and rates? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb wel V2 gerate, anders gebruikte ik te veel plaatjes. Lettertype: 9,5 Plaatsing: 9 Face: 10 Kleur: 9,5 Render: 8,33333333333333 Plaatsing: 10 Mooiheid: 7 Ingeblend: 8 Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 Kleur: 8,5 Stijl: 9 Verdeling: 8 Achtergrond: 9 Effecten: 9 Overige: 8,5 Bonuspunten: 9 Commentaar: Ik kan gewoon niet veel van deze sig zeggen! Deze sig is erg mooi! TOTAAL: 8,604167 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Lettertype: 9 Plaatsing: 9 Face: 9 Kleur: 9 Render: 9 Plaatsing: 8 Mooiheid: 10 Ingeblend: 9 Border: 10 Stijl: 10 Dikte: 10 Kleur: 10 Stijl: 10 Verdeling: 10 Achtergrond: 9 Effecten: 9 Overige: 9 Bonuspunten: 10 Commentaar: Die Articuno vind ik prachtig! Ga zo door jongen! KUTGW! TOTAAL: 9,375 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Eros Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Deze ziet er al beter uit dan de vorige. Je hebt hier Hanneswasco in de zelfde kleur gedaan dan Artienno, ziet er veel beter uit zo, ook dat streepje onder Hanneswasco is een leuke toevoeging. Het brushen op de achtergrond is over het algemeen al iets beter, maar ik zie nog altijd dat je te dicht op elkaar brushed, dat is niet de bedoeling, je moet maar een paar keer klikken met je brushes om een mooi resultaat te bekomen, en je muisknop ook niet inhouden. De render is ook goed ingeblend en geplaatst. Nog één minpuntje, is het randje volgens mij heb je er geen geplaatst, en een randje is wel belangrijk als afwerking. Neem gewoon een één pixel randje in een lichtblauwe kleur zoals die van dat streepje onder de tekst, en dan moet het wel goed zijn. Zoals ik al zei is dit dus een verbetering tegenover je vorige, en je krijgt voor deze een 7.5/10, blijven voort doen zo. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Weeral een nieuwe, ik vind hem persoonlijk veel slechter dan de andere. Ik kan beter. Reageren
Eros Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik vind dit eigenlijk één van je betere. De achtergrond vind ik hier beter gedaan, nu heb je niet zoveel brushes bij elkaar gedaan, en dat is beter. Voor de rest is de render, randje en tekst eigenlijk het zelfde. Probeer eens een andere stijl, met andere renders, en andere achtergronden. Ik denk dat je deze stijl nu wel een beetje onder de knie hebt. En als je meer experimenteert ga je ook meer stijlen kunnen combineren. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Andere stijl, ik vind het wel goed gelukt, niet? Het komt van dit plaatje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.