TheGodfather Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ik vraag me af hoe je de sirene's kan veranderen in SA. Ik hoop dat iemand dit kan weten en snapt! Reageren
K.O. Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Als je het geluid zelf wil veranderen, raad ik je aan om de programma's SAAT en GUI te downloaden. Met deze programma's kun je geluidsbestanden exporteren en importeren. Je hebt wel een speler nodig die .ogg bestanden aankan. Dit is namelijk het formaat dat voor alle geluidsbestanden gebruikt wordt. Volgens mij kan WinAmp dit, maar je kunt ook gewoon .ogg codecs installeren voor WMP. Waarschijnlijk heb je ook nog een converter nodig die jouw eigenlijk geluid om kan zetten in .ogg. SAAT, GUI en evt ogg-codecs zijn te vinden met google. Edit: bekijk anders die alles duidelijk uitlegt. Bewerkt: 17 juni 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.