Talietje Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Als ik een script toevoeg in de broncode bij html en dan ga ik terug naar word staat er niks. Maar wel als ik mijn webpagina open. Ik wil graag een poll toevoegen. Hij staat er dan wel op, maar zie hem niet als ik de pagina wil bewerken op word, zodat ik hem kan verplaatsen. Zou normaal moet kunnen , maar weet niet hoe. Kan iemand mij helpen? Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Word heeft de eigenschap een beroerde WYSIWYG Html editor te zijn. Start frontpage eens op. Heb je dit niet? Dan zou ik er maar snel een versie van halen, want dat is toch een stukje beter als Word... Reageren
ifc3 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Word heeft de eigenschap een beroerde WYSIWYG Html editor te zijn. Start frontpage eens op. Heb je dit niet? Dan zou ik er maar snel een versie van halen, want dat is toch een stukje beter als Word... Je zou ook gratis NVU kunnen nemen. Mozilla NVU Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.