Skully Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 hey, ik ben naar een auto op zoek om hem in te leveren bij de boot, maar ik ben al uren aan het zoeken en vind hem niet, ik heb ergens gelezen dat er een programma-tje is waarmee de auto voor je neus staat. maar hoe heet dat programma-tje? of is er een andere manier? alvast bedankt, Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) hey, ik ben naar een auto op zoek om hem in te leveren bij de boot, maar ik ben al uren aan het zoeken en vind hem niet, ik heb ergens gelezen dat er een programma-tje is waarmee de auto voor je neus staat. maar hoe heet dat programma-tje? of is er een andere manier? alvast bedankt, je kan hiervoor een trainer met garage-editor functie of carspawner gebruiken hier kun je een carspawner downloaden. als je hem opstart vul je het ID in van het voertuig in( er zit een kladblok bij van alle ID's) of je kunt ingame CTRL+A drukken en dan de ID invullen en de wagen zal voor je neus getoverd worden Bewerkt: 15 juni 2007 door ghost_rider Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Op >deze pagina< van wiki kan je de vindplaatsen opzoeken van het door jou gewenste voertuig, dit scheelt een hoop zoekwerk, tenminste als je het zonder trainer, cheats e.d. wilt doen. succes Reageren
Skully Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Op >deze pagina< van wiki kan je de vindplaatsen opzoeken van het door jou gewenste voertuig, dit scheelt een hoop zoekwerk, tenminste als je het zonder trainer, cheats e.d. wilt doen. succes bedankt hey, ik ben naar een auto op zoek om hem in te leveren bij de boot, maar ik ben al uren aan het zoeken en vind hem niet, ik heb ergens gelezen dat er een programma-tje is waarmee de auto voor je neus staat. maar hoe heet dat programma-tje? of is er een andere manier? alvast bedankt, je kan hiervoor een trainer met garage-editor functie of carspawner gebruiken hier kun je een carspawner downloaden. als je hem opstart vul je het ID in van het voertuig in( er zit een kladblok bij van alle ID's) of je kunt ingame CTRL+A drukken en dan de ID invullen en de wagen zal voor je neus getoverd worden bedankt, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.