Jump to content

Foutmelding begin installatie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Huh? Als ik op je link klik staat er bij mij: ''Je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.'' Kan je het anders even typen? Dat zou misschien ook voor anderen wat makkelijker zijn ;)

Edit:Kheb je error al gelezen, heb je GTA San Andreas al eens eerder geprobeerd te installeren? Als het goed is was het die keer wéér niet gelukt en heb je nog steeds files over van de vorige keer! Verwijder deze eerst! (Hoe je dát doet weet ik niet meer dat was iets via Start-Uitvoeren ) Daarna zul je GTA SA volgens mij weer kunnen installeren.

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:
Edit:Kheb je error al gelezen, heb je GTA San Andreas al eens eerder geprobeerd te installeren? Als het goed is was het die keer wéér niet gelukt en heb je nog steeds files over van de vorige keer! Verwijder deze eerst! (Hoe je dát doet weet ik niet meer dat was iets via Start-Uitvoeren ) Daarna zul je GTA SA volgens mij weer kunnen installeren.

Alles eraf van GTA?

Configuratie scherm > Software > GTA SA in de lijst selecteren > Verwijderen drukken

En dan begint de uninstall.

Geplaatst:

Dan zou ik, als je niets bij software ziet, Ik weet niet hoe het eruit ziet bij vista, maar dit doen:

Deze computer > (je harde schijf) > Program files > Rockstar games > En alles in "GTA San andreas" verwijderen (of de map GTA san andreas)

Dan heb je de bestanden eraf gegooit.

Geplaatst:

Ja dat snap ik ;) Maar ik citeerde op Kinzorro zijn bericht.

Kheb je error al gelezen, heb je GTA San Andreas al eens eerder geprobeerd te installeren? Als het goed is was het die keer wéér niet gelukt en heb je nog steeds files over van de vorige keer! Verwijder deze eerst! (Hoe je dát doet weet ik niet meer dat was iets via Start-Uitvoeren ) Daarna zul je GTA SA volgens mij weer kunnen installeren.

Geplaatst:
Er staat niks bij Software, en ik heb vista :cab:

Op vista heb je inderdaad geen software. Als het goed is moet er bij configuratie scherm programma´s staan. Daar kan je programma´s verwijderen. Mischien dat hij daartussen staat. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Bump, want toen was ik ermee gekapt, om SA goed erop te krijgen. Maar nu ik gestopt ben met WoW. Wil ik SA'en.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...