Jump to content

Marina Carpark Mod.

Recommended Posts

Geplaatst:

Op gtacrime(alleen naam ivb eventuele reclame) staat een mod van patrickw: de marina carpark mod.

blijft deze werken op oude savegames?

I hope

Hij is volgens mij wel gedaan in de ipl,dus lijkt me wel,maar ik vraag het voor de zekerheid

Geplaatst:

Neen, helaas werken je oude save-games niet meer. Dat komt omdat het een SCM mod is (mission script), Bij alle SCM mods is het trouwens zo dat je oude savegames nooit zullen werken (tenzei je ze op de een of andere manier aangepast hebt, zodat hij compatible is). Tevens heeft IPL (Item Placement Line) er niets mee te maken. Bij de mod moet je de Main.SCM overschrijven/vervangen (dus maak een backup).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Neen, helaas werken je oude save-games niet meer. Dat komt omdat het een SCM mod is (mission script), Bij alle SCM mods is het trouwens zo dat je oude savegames nooit zullen werken (tenzei je ze op de een of andere manier aangepast hebt, zodat hij compatible is). Tevens heeft IPL (Item Placement Line) er niets mee te maken. Bij de mod moet je de Main.SCM overschrijven/vervangen (dus maak een backup).

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Dat backupen doe ik niet,heb ik namelijk al gedaan->alle files gebackupped

Maarja,als dat zo is,dan sla ik het maar lekker over

Of ik doe het over een tijdje

Geplaatst:
Op gtacrime(alleen naam ivb eventuele reclame) staat een mod van patrickw: de marina carpark mod.

blijft deze werken op oude savegames?

I hope

Hij is volgens mij wel gedaan in de ipl,dus lijkt me wel,maar ik vraag het voor de zekerheid

De mod is ook te vinden op m'n eigen site, daar staat naast de m,od, ook een 100% savefile die wel werkt met deze mod.

Echt proberen,. want je hebt geen Vice City gespeeld als je deze mod niet kent :D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...