88steven88 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Die gele territory in san fierro kan ik niet overnemen het is die territory aan het strand, hij heeft een gele kleur ik kan hem niet overnemen omdat er alleen maar groene gangsters lopen geen gele. ik heb de ballas al uitgeschakeld maar dit is de laatste gele territory weten jullie waar het aan ligt? PS. ik heb die territorys bij die boot school al overgenomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 hey dat heb ik ook, ik zie nergens die gasten lopen en als ik wel zie staan ze buiten hun terein. ik heb alle ballas dingen al veroverd en los santos vagos ook alleen heel klein rot stukje in los santos maar ik zie daar nergens die gasten lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Nee ik heb het in San Fierro de meest links onderste in SF bij het strand en geloof ik ook een stukje stad. die kan ik niet veroveren. of heb ik hem al veroverd als ik alleen me eigen mannetjes daar heb. alhoewel ik zou zweren dat ik hem niet veroverd had. en weet iemand dan anders waar de laatste is van Los Santos Vagos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 je met er een tijdje rond lopen dan komen ze wel een keer te voorschijn dat had ik ook, dus geduld hebben ze komen vanzelf wel een keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 lol .... Ik heb ze niet eens buiten LS .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Heb je die gekregen door de 15 Minute Fly-glitch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Ik heb ook een stuk geel in SF hoor :huh: Niet die glitch gebruikt ofzo :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beanzz Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 san fierro??? hmm ik heb alleen los santos.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 uhh... ik vat het ff niet..... bij mij kan je alleen plekken in ls overnemen en niet in sf, kan iemand mij iets uitleggen...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 nee ik heb geen glitch gebruikt het probleem ''de terretory'' zit helemaal links van San Fierro net onder die grijze stijger op de map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 k dan ga effe kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 en? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 huh :huh: ik vat jullie niet meer! leg is uit..ik kan alleen overnemen in LS niet in SF! of heeft iedereen dat ? Duidelijke uitleg Aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 kijk ik heb de verhaal lijn al uitgespeeld tussen haakjes (100%) maar dats onbelangrijk Je kan ook wat verborgen terretorys overnemen in SF en in die bay bij je boot school maar ergens daaronder aan de zijkant van SF aan het strand. als het goed is net onder de grijze steiger op je Kaart staat ook een territory van Los Santos Vagos en die kan ik NIET overnemen omdat daar geen mannetjes van Los Santos Vagos rondlopen ik zie alleen maar me eigen gang daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Aha! maar dat kan alleen als je em 100% hebt? (goed gedaan 100% ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.