88steven88 Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 ja ok. maar heeft iemand een oplossing voor me probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 LS VAGOS kan je niet veroveren wat dat zijn je homies die zijn samen met Cesar Viapando daarom lopen daar jou Grve street gang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 dus ik kan nooit meer 100% van territory's in me bezit krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 nou is daar nog iemand? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick 82 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 misschien een late reactie maar; "15 min fly glitch"? kan iemand mij even uitleggen wat dit inhoudt, heb er namelijk nog niet van gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.