Jump to content

end of the line

Recommended Posts

Geplaatst:

met die missie als sweet zijn grip verliest

moet je onder hem gaan rijden maar dat lukt me niet en zijn grip gaat te snel verloren

iemand wat goeie tips voor me?

en is driving skill daarvoor belangrijk?

Geplaatst:

Volgens mij is driving skill daar niet zo belangrijk voor. Maar je moet wel goed kunnen rijden :D (dit lijkt tegenstrijdig, maar ik neem aan dat je de in-game driving skill bedoelt). Je moet als je sweet bijna zijn grip verliest gewoon rustig blijven en proberen rustig dichterbij de firetruck te komen, als je eenmaal onder de ladder bent dan is het niet meer zo moeilijk. Het is natuurlijk ook handig als je ongeveer de route van de firetruck weet, na een paar keer proberen moet je die wel weten.

Geplaatst: (bewerkt)
met die missie als sweet zijn grip verliest

moet je onder hem gaan rijden maar dat lukt me niet en zijn grip gaat te snel verloren

iemand wat goeie tips voor me?

en is driving skill daarvoor belangrijk?

Ik heb nooit wat extra's gemerkt bij een hogere / maximale driving skill. Ik kreeg ook geen melding dat ik de maximale driving skill had bereikt, dit in tegenstelling tot de bike skill waarbij je kans om van een motor af te vallen steeds kleiner wordt naarmate je een hogere bike skill hebt. Het enige waar een hoge driving skill goed voor is, is naar mijn weten, dat je dan de stadion races kan doen. Wat betreft deze missie: dit is de enige missie die in twee delen is gesplitst. Als de achtervolging met de brandweerwagen mislukt bewaar dan het spel aangezien je dan het eerste deel in het Crack House niet meer hoeft te doen, dus dan begint de missie met de achtervolging v/d brandweerwagen om Sweet op te vangen, dit kan je dus zo vaak oefenen tot het lukt. succes :sigaar: Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

serieus dat wist ik niet eens ik zit nu al een half uur mense neer te knalle en heb zeker al 5 keer big smoke gekilled

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp is Driving Skill nodig om scherpere bochten te nemen. Start maar eens nieuw game op, ga bochten maken met een auto en vergelijk dat met MAX. Driving Skill. Je merkt toch wel dat je nu dankzij die Skill scherpere en snellere bochten kan nemen ;) Dus ik zou zeggen train je Driving Skill ook en dan is het wat makkelijker!

Geplaatst:

ja, volgens mij gaat het ook om scherpe bochten, en dan vooral met handrem.

Je merkt er niet veel van omdat die skill heel traag naar boven kruipt...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Probeer rustig te blijven rijden..

En let meer op het ontwijken van dingen in plaatst van de heletijd op die brandweerwagen te letten..

Als je er een klein stukje achter zit is het veel makkelijker om hem te volgen dan wanneer je gaat zitten bumperkleven..

Ik zie heel vaak mensen helemaal gestrest en opgefokt rijden bij een race of achtervolging..

Maar daardoor knallen ze alleen maar overal tegenop :D:schater:

Dus mijn tip is vooral om gewoon rustig relax te blijven rijden en op de WEG te letten inplaatst van de brandweerwagen!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...