Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo.. Kan iemand misschien voor mij een mooie signature maken van mijn auto. Helaas is rechts op de foto wel een beetje een vage schim te zien. Maar ik ga ervan uit dat dat géén probleem hoeft te zijn. :) Als het wel problemen oplevert mag je het wel even melden bij mij. Dan maak ik wel een nieuwe foto. :Y

Type: Signature.

Stijl: Hoe moet ik het zeggen. :$ Een stoer uiterlijk.

Grootte: 500x150. Gewoon de maximale grote.

Afbeelding: photo0123ww4.jpg

Tekst: Mijn naam Mazzeltje. :sigaar: Het liefst een beetje mooi weggewerkt in de signature. Waar maakt mij niet zo veel uit.

Rand: Maakt niet uit.

Kleuren: Maakt eigenlijk ook niet uit. Als het maar mooi en een stoer uiterlijk heeft. :puh:

Render (optioneel): NVT

Extra (optioneel): NVT.

Alvast bedankt. :klap:

Bewerkt: door Mazzeltje

Deze doe ik wel voor je, het is al een paar weken geleden sinds ik nog graphics heb gemaakt, maar ik ga mijn best doen. ;)

En zie ik een stukje van je vinger op die foto. ^_^

edit:

Dit stoer genoeg voor je? :puh:

Als het niet is wat je in gedachte had, of er iets anders moet, zeg het dan maar dan pas ik hem wel even aan, of ik maak er een andere. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Ik vindt hem echt heel mooi. ^_^ Ik ga hem ook direct gebruiken. Maar als je toch haast nooit meer iets doet met grapichs mag je er als je wil nog wel 1 maken. :$ Als je dat wilt dan. :$

Want ik vind het echt leuk om ze ook als plaatje gewoon te bewaren. Alvast bedankt. :klap:

Ik vindt hem echt heel mooi. ^_^ Ik ga hem ook direct gebruiken. Maar als je toch haast nooit meer iets doet met grapichs mag je er als je wil nog wel 1 maken. :$ Als je dat wilt dan. :$

Want ik vind het echt leuk om ze ook als plaatje gewoon te bewaren. Alvast bedankt. :klap:

Let er dan even op geldt ook voor Eros dat je het aantal KB niet overschrijd. Dus even wachten op een nieuwe die 100Kbytes of daar onder is.

Edit//

Toppie Mazzel!

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Als ik tijd heb, wil ik er best nog wel een paar voor je maken hoor. ;)

Maar moeten ze dan in signature vorm, of mag het ook een grooter design zijn?

En ben blij dat je hem goed vindt. :)

Geplaatst:
Als ik tijd heb, wil ik er best nog wel een paar voor je maken hoor. ;)

Maar moeten ze dan in signature vorm, of mag het ook een grooter design zijn?

En ben blij dat je hem goed vindt. :)

Het is eigenlijk alleen voor mijn signature. Maar een andere die een groter design heeft vind ik ook niet zo erg hoor. :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...