Marioleo69 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 In de missie Wear Flowers In Your Hair moet je van truth naar het ziekenhuis en naar het politiebureau gaan. Om naar een busje te kijken. Mijn vraag is: waarom je naar dat busje moet kijken? Wat zit erin, en van wie is het? Alvast bedankt. Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Hey Marioleo!.Volgens mij heeft dit te maken met gewoon lol trappen,en onzin.De Thruth is al zo'n hippie,en wil volgens mij gewoon lol trappen.Stond dit ook niet al op WikiGta?? Greetz Gino Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ja vraag ik me ook af... nooit aangedacht om het te vragen. Maar volgens mij is het gewoon geintje van R* of zo! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) De missie "Wear Flowers in your Hair" is het startpunt van het renoveren van een autogarage tegenover het treinstation in Doherty, San Fierro. De missie is erg gemakkelijk, het is namenlijk de bedoeling om wat mensen op te halen. Dit zijn contacten van Truth, die jou gaan helpen met de garage. In vervolgde missiefilmpjes van de garage zijn Jethro, Dwaine en Zero dan ook terug te zien terwijl ze de garage aan het opknappen zijn. Geen lolligheidje, geen geintje van Rockstar, maar gewoon een normale missie, alleen dan niet op niveau zoals de meeste andere missies. Bewerkt: 16 juni 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 OK bedankt he. Ik dacht al, waar voor dat busje was. Het is dus gewoon Rockstar humor. Reageren
Grove4L Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Toch vindt ik dat hier wel een raadsel achter zit, ok, je moet Zero, Dwaine en Jethro ophalen, maar wrm dat busje bij het politiekantoor en het ziekenhuis? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.