Jump to content

Vaag!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik kom een aantal min geleden op GTAForum, en er viel me gelijk iets op..

Mijn PC doet héél raar, ik wou even iemand een felicitatie geven, maar dat lukte niet, Ook in iemands profiel kan ik niet klikken op de buttom: Onderwerp, topics, vrienden, etc.

Ik kan bijna niks beginnen, naast GTAForum doet mijn MSN ook raar, ik drukte even op "CTRL - ALT - DEL" en er kwam zomaar een chatvenster te voorschijn.

Ook kan ik mijn emails niet lezen, er staat zomaar een soort van slotje naast waar ik het internetaddress moet invullen. daar staat een slotje.

En ik kan er niet opkomen, vanachts wou ik ook mijn PC afsluiten, dat lukte ook niet..

Zal dit mogelijk een virus zijn?

Groeten,

Wesley

Geplaatst:

Een virus kan altijd voorkomen op je computer. Je kunt dus met je antivirusprogramma je computer even helemaal doorscannen om te kijken of hij wat kan vinden. Als je geen scanner hebt, kun je een gratis scanner zoals AVG Free downloaden.

Als je scanner dan wat vind, kun je het verwijderen, en kijken of de computer het weer doet.

Ik heb overigens een keer iets soortgelijks gehad, msn deed het niet meer, hotmail deed het niet meer, de windows updates deden het niet meer enzovoorts. Toen heb ik de computer helemaal opnieuw geïnstalleerd, en toen werkte hij weer. Als je dit ook wilt doen, zorg dan dat je back-ups hebt van je belangrijke bestanden.

Veel succes, ik hoop dat je er met de virusscanner al vanaf bent... ;)

Geplaatst:

ik zou zelfs zeggen zoek iemand die een beejte computer nerd is, die er wel wat vanaf weet. K denk dat dat nog altijd het makkelijkste is

en bedankt voor de felicitatie:P

Geplaatst:
Hey,

Ik kom een aantal min geleden op GTAForum, en er viel me gelijk iets op..

Mijn PC doet héél raar, ik wou even iemand een felicitatie geven, maar dat lukte niet, Ook in iemands profiel kan ik niet klikken op de buttom: Onderwerp, topics, vrienden, etc.

Ik kan bijna niks beginnen, naast GTAForum doet mijn MSN ook raar, ik drukte even op "CTRL - ALT - DEL" en er kwam zomaar een chatvenster te voorschijn.

Ook kan ik mijn emails niet lezen, er staat zomaar een soort van slotje naast waar ik het internetaddress moet invullen. daar staat een slotje.

En ik kan er niet opkomen, vanachts wou ik ook mijn PC afsluiten, dat lukte ook niet..

Zal dit mogelijk een virus zijn?

Groeten,

Wesley

Heb je je besturingssysteem al opnieuw geinstalleerd? Dat helpt meestal ook.

En met Avast Antivirus kun je een opstartscan doen, dat kan ook heel handig zijn voor virussen die zich in het geheugen zetten enzo. Je zou ook even een spyware scan kunnen doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...