Jump to content

sunshine auto's


bus

Recommended Posts

is er een mod waardoor je zelf kan weten wat er spawnt in sunchine auto's of dat je kan weten dat er bijv altijd op je save house zijn oprit een auto staat die jij heb gekozen

volgens mij niet, maar als je de lijsten maak krijg je:

1e:Duluxo

2e:sabre turbo

3e:sandking (of hotringracer)

4e:hotringracer (of sandking)

[iNFO][bron= wikigta]

SunShine Garage

Sunshine GarageBeschrijving: Dit autobedrijf is eerst eigendom van B.J. Smith, voordat Tommy het overkoopt.

Kost: $50.000, =

Brengt op tot: $9.000, = na vier import lijsten

Locatie: De Sunshine Garage bevindt zich tussen Little Havana en Vice Port.

Aantal garages: 4, voor in totaal 10 voertuigen

Geparkeerde voertuigen:

Sentinel

Deluxo

Sabre Turbo

Sandking

Hotring Racer.

Bijzonderheden:

Spray & Go in de kelder;

deelname streetraces;

De vier speciale voertuigen krijg je als beloning voor het respectievelijk voltooien van de vier importlijsten.

[/iNFO]

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat bus niet op zoek is naar de auto's die er al standaard staan. Anders zou hij ze niet willen veranderen, niet waar? Ik weet het niet 100% zeker, maar ik ga ervan uit dat dit spawnen beschreven staat in de main.scm, aangezien het pas na een bepaalde 'missie' gebeurt. Ik zou dus eens in de main.scm rondkijken en als je onervaren bent kun je ook in het SCM-modding topic een vraag stellen.

Je kunt ook gewoon carspawners gebruiken; die zijn er volgens mij genoeg voor VC, gewoon even googlen. Ik weet het niet zeker, maar misschien is er ook wel een Garage Editor voor VC, dan kun je de voertuigen in je garagers laten spawnen en ze ook saven. Het kan zijn dat die niet bestaat, ik weet alleen dat er 1 voor SA bestaat. Google eens even naar deze tools anders.

Link to comment
Delen op andere websites

De ultimate trainer kan elk willkeurig voertuig in elke willekeurige kleur in elke willekeurige garage neerzetten. Op andere plekken, buiten garages om, zul je het met de beperkte mogelijkheden van de trainer moeten doen. Instellen dat een auto naar jou wens op een bepaalde plek staat is niet mogelijk, en met mods ook niet, aangezien je dan telkens met een andere mod aan moet komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...