Jonaske Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 wzzp gasten, ben al uren beizg geweest met zoeken ,maar krijg de Dinghy niet gevonden voor mijn botenlijstje en de sparrow niet voor m'n voertuigenlijst. kan er iemand me helpen? alvast bedankt! greetzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Natuurlijk. De Dinghy is te vinden onder de brug die Leaf Links met Little Haiti verbindt, en de Sparrow is te vinden op een helipad op Escobar International Airport. Het plattegrondje wat ik hieronder aan je meegeef zal vast enige verduidelijking geven. Legenda Rood = Dinghy Blauw = Sparrow Voor meer informatie en de vindplaatsen van voertuigen kun je ook terecht op WikiGTA. Veel succes! Bewerkt: 16 juni 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jonaske Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 haha, ik vond ze toestraks in 1x, die dinghy had ik mooi kunnen overmeesteren en die sparrow had ik gewoon over het hoofd gezien, maarjah, toch nog bedankt voor de hulp;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.