Galiorix Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik wil graag dat de fan van de pocessor koel unit waneer ik het wil op volle toeren draait , is hier specefieke software voor want met Speedfan lukt het niet. Ik weet niet wat voor MoBo ik heb dus dat is een beetje onhandig Greetz , galiorix Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Hier is het uiteraard nodig om het moederbordtype te weten. Bijna elke moederbordenfabrikant maakt ook eigen software voor het besturen voor de chipsets/fancontrollers. MSI heeft bijvoorbeeld 'Corecenter' Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) dat is dus gewoon het probleem , met Everest kom ik het type enzo niet te weten ,maar zal nog eens goed kijken. Dit staat er bij mobo info Bewerkt: 16 juni 2007 door Galiorix Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik dacht dat zalman goedkope fan controllers heeft. je kan op elke willekeurige site kijken. bij alternate en azerty hebben ze iets uitgebreidere waar je meestal een stuk of 4 fans op aan kan sluiten. deze kosten wel rond de 40 a 50 euro. is je pc zelf samengesteld of heb je heb van dell ofzo. daar kan je meestal wel wat vinden. Reageren
ifc3 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ik dacht dat zalman goedkope fan controllers heeft. je kan op elke willekeurige site kijken. bij alternate en azerty hebben ze iets uitgebreidere waar je meestal een stuk of 4 fans op aan kan sluiten. deze kosten wel rond de 40 a 50 euro.is je pc zelf samengesteld of heb je heb van dell ofzo. daar kan je meestal wel wat vinden. De CPU fan zit op het moederbord. Daar kun je niets mee als je zo'n zalman fancontroller hebt. Die is alleen voor casefans e.d. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 ja maar het is toch wel irrietant dat ik niet weet wat voor MoBo ik heb. Hij heeft in ieder geval een AMD Athlon 64 X2 4200+ processor.. mischien kan je daar wat mee?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.