Raymon89 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Om de vigilante missies te doen, wil ik graag de Hunter hebben... Op Wikigta staat dat hij op het vliegveld staat waar je ook de vliegschool kunt doen, maar daar staat bij mij een andere, waarschijnlijk omdat ik de missie 'Up, up and away!' al gehaald heb. Verder staat er eentje bij die boot waar je 5 sterren krijgt als je erbij in de buurt komt; er staat echter bij dat hij er staat 'afhankelijk van vorderingen flightschool'. Ik heb alle vliegschollmissies al gehaald; kan ik de Hunter dan daar vinden? En krijg ik dan 5 sterren? Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken, zonder meteen neer te worden geschoten? Of kan ik misschien beter de vigilante missies met een ander voertuig doen? Ik heb het al geprobeerd met een motor, maar dat ging niet zo geweldig Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 De Hunter staat pas in Verdant Meadows wanneer je heel de Flying School op goud hebt behaald. Dus je zal eerst even mogen oefenen op de Flying school want die stukken op goud halen is niet gemakkelijk. De Hunter in de legerbasis in San Fierro kan ik niets over zeggen want daar heb ik geen ervaring mee... Maar als je daar dan toch wilt geraken kan dit met een helikopter. Wil je geen 5 sterren wanted level achter je aan krijgen, dan kan je de cheat voor geen politie achter je aan krijgen indoen. (Is 'Nooit meer een wanted level.') Dan zal niemand je pijn doen. De Vigilante missie's vind ik persoonelijker het gemakkelijkst in de Rhino, dit is de tank. Deze kan je vinden in Area 69, de legerbasis. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik gebruik liever geen cheats, ik ben van plan om het eens 100% uit te spelen zonder cheats Ben nu op 95% Mara bij area 69 krijg je toch ook 5 sterren... Dus met een helikopter er landen en dan gewoon wegrijden met de Rhino? Zal het eens proberen Zal ook eens kijken of de Hunter in San Fierro makkelijk te krijgen is Reageren
PIERRO P Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Je kan de hunter ook krijgen door de Luchtrace: Heli Hell te doen op Las venturas airport. Je moet dan wel eerst de driving school af gerond hebben. Vlieg zodra je de race begint terug naar las venturas airport en land de heli vlak bij het punt waar je de races start. stap uit en wacht tot de timer op 0 staat. Nu heb je de hunter. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Je kan de hunter ook krijgen door de Luchtrace: Heli Hell te doen op Las venturas airport. Je moet dan wel eerst de driving school af gerond hebben. Vlieg zodra je de race begint terug naar las venturas airport en land de heli vlak bij het punt waar je de races start. stap uit en wacht tot de timer op 0 staat. Nu heb je de hunter. Idd! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Heb namelijk die missie al gehaald ja (alle racemissies al ). Ga het meteen doen, bedankt! Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik gebruik liever geen cheats, ik ben van plan om het eens 100% uit te spelen zonder cheats Ben nu op 95% Mara bij area 69 krijg je toch ook 5 sterren... Dus met een helikopter er landen en dan gewoon wegrijden met de Rhino? Zal het eens proberen Zal ook eens kijken of de Hunter in San Fierro makkelijk te krijgen is heej slimmerd, je gaat voor de 100% zeg je he, nou dan moet je toch de vliegschool op alles goed uitspelen, en dan heb je dus automatisch de hunter Reageren
PIERRO P Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Nee dat is niet nodig. Je moet de vliegschool alleen maar gehaalt hebben. Dus het mag ook allemaal brons zijn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik gebruik liever geen cheats, ik ben van plan om het eens 100% uit te spelen zonder cheats Ben nu op 95% Mara bij area 69 krijg je toch ook 5 sterren... Dus met een helikopter er landen en dan gewoon wegrijden met de Rhino? Zal het eens proberen Zal ook eens kijken of de Hunter in San Fierro makkelijk te krijgen is heej slimmerd, je gaat voor de 100% zeg je he, nou dan moet je toch de vliegschool op alles goed uitspelen, en dan heb je dus automatisch de hunter Waar heb je dat vandaan? Alle onderdelen op brons is al voldoende. Goud geef natuurlijker een beter gevoel (over jezelf). Maar boven de 70% of m.a.w brons+ is genoeg hoor. Maak je maar geen zorgen XRay. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Whaha ik wist wel dat je niet goud hoefde te halen Ik ga eerst de vigilante missies eens proberen met de Hunter, en mocht dat niet lukken met de Rhino En dan nog een die Mount Chiliad races met de fiets... En de Trucking missies, en de Quarry missies, en dan ben ik op 100%! Bedankt voor jullie reacties Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 oke ik dacht dat alles goud moet zijn voor 100% sorry foutje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik snap de reactie van DX11 wel hoor. Kijk het zit zo. Je hebt de Hunter en je hebt de Hydra. Sommige uit dit topic halen deze door elkaar, daar lijkt het althans op. Ik zet alles maar even op een rijtje. Hunter Deze krijg je wanneer je de vliegschool alles goud hebt. Dus welk onderdeel van de vliegschool goud hebt. Echter na de missie "up, up and away" krijg je daar ook een andere helikopter. Die wisselen elkaar dan af. Daarnaast kan je deze vinden legerbasis van San Fierro, al krijg je hier wel vijf sterren. In dit topic staat nog een manier, maar ik weet niet of deze werkt. Klik hier voor een kaartje van de Hunter. Hydra Deze krijg je wanneer je heel het spel 100% hebt, dus niet alleen de vliegschool. Dus alle missies, zijmissies, collectables etc. Deze spawnt dan bij Grove Street, op het huis naast jouw eigen huis. Daarnaast zijn er nog een aantal spawnplaatsen na de missie 'Vertical Bird', bijvoorbeeld op Verdant Meadows. Voor een kaartje klik hier. Zie dit als een samenvattende tekst van dit topic, aangezien alles een beetje door elkaar heen loopt in dit topic. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hunter Deze krijg je wanneer je de vliegschool alles goud hebt. Dus welk onderdeel van de vliegschool goud hebt. Echter na de missie "up, up and away" krijg je daar ook een andere helikopter. Die wisselen elkaar dan af. Daarnaast kan je deze vinden legerbasis van San Fierro, al krijg je hier wel vijf sterren. In dit topic staat nog een manier, maar ik weet niet of deze werkt. Klik hier voor een kaartje van de Hunter. Yep, die andere manier werkt! Heb de Vigilante missie op die manier gedaan, easy! Thanks voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.