Jump to content

speedtouch vervangen

Recommended Posts

Geplaatst:

goedendag allen

toen ik een tijdje terug een abonnement bij wannado nam voor adsl kreeg ik er een speedtouch 510I bij. misschien hebben sommige van jullie er al van gehoord maar in dit type zat een productie fout waardoor deze overhitte en vervolgens de condensatoren om zeep werden geholpen. (voor de volledige uitleg kijk hier maar eens) http://www.computerconsument.nl/pages/reda...hp?redartID=172

uiterraad ging ook mijne pas naar een paar jaar het minder doen dus valt ook die buiten de garantie net zo als vele hier last van hebben. mijn download snelheid is momenteel van 220 kb/s naar zoon 15 a 20 kb/s gegaan. hier ben ik dus niet blij mee dus word het tijd om de speedtouch maar eens te vervangen.

nu is mijn vraag: welke kan ik het beste nemen en zitten er moeilijke instellingen aan vast of is het een doe het zelf klusje van een half uurtje ofzo?

mensen die tips hebben voor een goede vervanger en ook weten hoe ik die aan moet sluiten, laat het dan maar horen

groeten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...