Jump to content

Moet je gebouwen kapot kunnen maken?


f'noord

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten gebouwen kapot kunnen gaan?

    • Ja, dat mis ik in andere gta's
      52
    • Maakt mij niks uit.
      22
    • Nee, dat brengt ellende en je kunt er spijt van krijgen als je iets gemold hebt.
      36


Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • f'noord

    3

  • Gta-killer

    2

  • Mister.X

    2

  • FireFighter

    2

Dat doe rockstar togniet wat dat is heel veel werk.

Maar ik denk wel dat je ruiten kapot kan kanallen, maar dat deze later wel weer heel zijn.

Het lijkt mij ook een betje raar want het ene gebauw word gebruikt in een missie en die kan je dan niet tot de grond gelijk maken :duh:

Bewerkt: door 1q1a1z
Link to comment
Delen op andere websites

je zou gebouwen kapot moeten maken en na een paar dagen zijn die dan weer hersteld:

ja maakt een gebouw kapot je komt er de volgende dag weer langs en dan staan er stellingen om het gebouw weer te kunnen maken en dan een dag of 2 later is het gemaakt en zo gaat dat dan altijd maar opnieuw. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

maakt mij echt helemaal niks uit , ene kant zou het leuk zijn andere kant niet want zoals al in de Poll staat je kan er spijt van krijgen xD maar ze kunnen het ook weer maken toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel cool zijn als je dat kon doen. maar dan niet helemaal afbreken tot de grond toe, maar dat je er een molotov naar binnen kan gooien en dat de boel dan afbrand. Dat de ramen kapot gaan en alles spullen kapot gaan die er in staan en van die zwarte brandplekken aan de buitenkant enzow. is ook nog een realistisch en dat het een aantal dagen later weer gemaakt is.

haha anders krijg je wel een grote tering zooi in de stad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed ook al wil iedereen dat het er in komt het komt er neit in

Dat doet rockstar gewoon niet een paar punten waarom niet.

1. geen realisme

2. Het gaat niet passen dat kost zoveel geheugen

3. Je kan niks meer in de stad doen

4. Je kan bepaalde missiedoelenniet bereiken omdat je het kapot geschoten hebt

5. Het is niet logisch

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nee geantwoord.

Ik vind niet dat je gebouwen moet kunnen kapot helpen...

Sowieso zou da niet lukken veronderstel ik. Wat gebeurt er als je een gebouw kapot maakt, en je er later een misie moet spelen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed ook al wil iedereen dat het er in komt het komt er neit in

Dat doet rockstar gewoon niet een paar punten waarom niet.

1. geen realisme

2. Het gaat niet passen dat kost zoveel geheugen

3. Je kan niks meer in de stad doen

4. Je kan bepaalde missiedoelenniet bereiken omdat je het kapot geschoten hebt

5. Het is niet logisch

1. In het echte leven zit er toch ook een groot gat in een huis als je er vol in rijd, en als je een granaat in een kantoor gooit gaat het ook kapot, waarom zou het niet realistisch zijn.

2. Geheugen zal wel meevallen hoor, en dan nog, ps3 heeft 50 gb aan ruimte. 360 heeft er misschien meer moeite mee

3. Je ziet natuurlijk een uur nadat je een huis hebt vernielt een bouwbedrijf komen en 2 dagen later ziet het huis er weer als nieuw uit.

4. Zoals ik bij 3 zij, de gebouwen worden weer opgeknapt dus na tijdje staat het er weer.

5. Wat is er niet logisch aan?

Mij lijkt het juist hartstikke leuk en realischtisch, als je ook b.v. een huis plat kan branden of met een rocket lancher hele kamer op kan blazen lijkt me leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt toch veel op 9/11 dus dat gaat er zoiezo niet in!

Kan niet want je hebt geen vliegtuigen bij gta 4

Het gaat zich niet om de vliegtuigen, maar om het feit dat 'als' de mogenlijk erin zit om gebouwen te verwoesten, mensen er niet op zitten te wachten om wolkenkrabbers naar beneden zien in de storten.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, de stad gaat er dan van kapot en dan is het gewoon niet meer mooi. Dan lijkt het niet meer op een actie spel maar een teroristen spel, R* gaat dat er nooit inzetten, alle New Yorkers gaan dan protesteren en GTA IV zou verboden worden. Ook zou het spel niet meer een echte GTA worden met een echte GTA sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

bezef dus wel dat schademodels ook overdreven kunnen worden zoals je rijd met je auto in een gevel en dan zou je via dat gat in het gebouw kunnen komen dan zouden ze nog voor elke kartonnen doos intrieuren moeten maken

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...