Jump to content

Moet je gebouwen kapot kunnen maken?


f'noord

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten gebouwen kapot kunnen gaan?

    • Ja, dat mis ik in andere gta's
      52
    • Maakt mij niks uit.
      22
    • Nee, dat brengt ellende en je kunt er spijt van krijgen als je iets gemold hebt.
      36


Recommended Posts

Nee, je kan er spijt van krijgen, en dat is ook zo!!!

Waarschijnlijk zetten ze het er toch niet in vanwege het wtc en als je tijdens een missie in een gebouw moet en dat gebouw is er niet eens... Tjah.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • f'noord

    3

  • Gta-killer

    2

  • Mister.X

    2

  • FireFighter

    2

Neen!

Simpele reden:

Als je nu een gebouw of wat dan ook hebt aangereden en je komt later terug, moet de schade blijven zoals jij ze had aangericht. (wat zeer logisch is :puh:)

En als je nu constant gebouwen kapot maakt, schiet er om den duur niet veel meer over van gebouwen in GTA IV! :D

groeten

Ze kunnen het zo programmeren dat de gebouwen die jij sloopt afgezet worden met van die bouwpanelen zoals je ook in o.a. vice city zag bij de bouwplaats. Dan zie je niets gebeuren 'n dag later is het gebouw weer gefixt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het mogelijk is om een wolkenkrabber te laten instorten in GTA. Die dingen zijn lompgroot :Y

Zo'n schade model kan nooit realistish van elk gebouw worden gemaakt.

Mss wel dat al het glas kapot kan van gebouwen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Hetzelfde argument als veel andere gebruiken er is anders niet veel meer over in IV. En het kost teveel ruimte wat er voor kan zorgen dat er weer bugs in komen zoals in VCS. :duh:

Wel zou het realistischer zijn als je de ramen kapot kan schieten zoals SoaDT0M al zei :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het mogelijk is om een wolkenkrabber te laten instorten in GTA. Die dingen zijn lompgroot :Y

Zo'n schade model kan nooit realistish van elk gebouw worden gemaakt.

Mss wel dat al het glas kapot kan van gebouwen :dans:

Het hoeft niet eteen een wolkenkrabber te zijn, gewoon een huisje opblazen met een granaat moet wel lukken.

Bij een wolkenkrabber kunnen ze misschien doen dat er een groot gat in komt aan de voorkant (alleen met hele zware auto natuurlijk, anders wat barsten in muur) en natuurlijk dat dit gat binnen 2 dagen weer opgevuld is en het huis na 5 dagen herbouwt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou wel grappig zijn als je gebouwen kan opblazen, maar dan hoop ik dat er wel een functie in GTA zal zitten, waarmee je de gebouwens ook weer kan herstellen. Dit om te verkomen dat Liberty City straks in een enthousiaste bui vernietigd is ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

gebouwen totaal molestrere vind ik niks. het zou wel gaaf zijn da als je een bazooka op een gebouw richt en schiet dat dan de ramen eruit zoude knalle :) maar dat die gewoon weer spawne als je de hoek om gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...