superjetze Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Weet iemand een site waar ik backups kan dowloaden want ik ben d3dx9_29.dll kwijt en nu kan ik gta niet meer starten kan iemand mij helpen? Bewerkt: 16 juni 2007 door superjetze Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Van wat is het... Gta of van je OS (Operating System; Besturingssyteem). Als het GTA is hoor ik het wel en dan zoek ik die file voor je. Als het windows is, opnieuw installeren? Ik heb namelijk geen idee wat het bestand doet. EDIT: Misschien dat je hier wat mee kunt, plaats het in je C:\WINDOWS\system 32\ map Link Bewerkt: 16 juni 2007 door xgaming Reageren
gybrus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Dx staat voor Direct X direckt X is een programma dat 3d zooi bestuurd. om het eenvoudig te houden. Download de laatste verzie van direckt X op de : Officiele Microsoft/Direct X site NOTE: DirecktX 10 is voor windows Vista!! NOTE2: Voor windows XP en daarvoor download DirecktX 9.C of lager. het liefst de laatste verzie. ondervindt je problemen neem een vorige verzie. Grats,G Bewerkt: 16 juni 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Kortom het bestandje dat ik in mijn vorige post heb geplaatst. Dat is een dx9 bestand, er staan bij de reacties allemaal van die zinnen van: Dit had ik nodig voor de BF2142 demo. Dus ik denk dat je dat bestandje nodig hebt Reageren
gybrus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Let er op dat je het hele programma nodig hebt en niet alleen die ene .dll. Dus: Dx staat voor Direct X direckt X is een programma dat 3d zooi bestuurd.om het eenvoudig te houden. Download de laatste verzie van direckt X op de : Officiele Microsoft/Direct X site NOTE: DirecktX 10 is voor windows Vista!! NOTE2: Voor windows XP en daarvoor download DirecktX 9.C of lager. het liefst de laatste verzie. ondervindt je problemen neem een vorige verzie. Grats,G Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Let er op dat je het hele programma nodig hebt en niet alleen die ene .dll.Dus: Dx staat voor Direct X direckt X is een programma dat 3d zooi bestuurd.om het eenvoudig te houden. Download de laatste verzie van direckt X op de : Officiele Microsoft/Direct X site NOTE: DirecktX 10 is voor windows Vista!! NOTE2: Voor windows XP en daarvoor download DirecktX 9.C of lager. het liefst de laatste verzie. ondervindt je problemen neem een vorige verzie. Grats,G De TS zei zelf dat ie alleen het .dll bestand nodig had. Weet iemand een site waar ik backups kan dowloaden want ik ben d3dx9_29.dll kwijt en nu kan ik gta niet meer starten kan iemand mij helpen? Maarja ik heb er niet superveel verstand van, dus ik denk dat je best nog wel eens gelijk kan hebben Reageren
gybrus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Geloof me nou maar je krijgt weer andere errors als je alleen die dll hebt. Hoeft niet in gta te zijn maar dat kan ook gebeuren bij andere games. gewoon direcktX opnieuw installeren(eigenlijk alleen nodig voor games =D) Grats,G Reageren
superjetze Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 ik ben hem nu weer aan het installeeren das veel makkelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.