Kinzorro Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Hey jongens, Ik zit de komende dagen volgeroosterd dus GTA SA spelen zit er voor mij niet in. Ik heb alsnog nog paar dingen af te handelen en zouden jullie zo aardig zijn die te doen? Hier is een lijstje met alle dingen die afgewerkt moeten worden: -Easter Basin Docks ''Wanted list'' Import/Export -NRG-500 Challenge (Ook in Easter Basin) -Chiliad Challenge (Mount Chiliad) -Optioneel: ''Monster'' (Toreno Missie) Hartelijk dank jongens! Stuur me een PB als je klaar bent! GTASAsf1.b Bewerkt: 16 juni 2007 door Kinzorro
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Gehaald: NGR-500 challenge Beloning: $10.000 Gehaald: Scotch Bonnet Yellow Route, Birdseye Winder Yellow Route, Cobra Run. Beloning: Geen Gehaald: Monster truck Beloning: $4.000 Ik heb natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Overig ik heb geen tijd/zin om alle 'wanted cars' te verzamelen. Ik heb wel al de Stretch en de Sanchez ingeleverd, de rest zal iemand anders op dit forum moeten doen of jijzelf. Maar wie het ook gaat doen, het is handig om op deze pagina van wikigta te kijken. Nog veel plezier met San Andreas en het halen van de 100% wat jij ongetwijfeld van plan bent . Bewerkt: 16 juni 2007 door Jow Tommy Verceti
Kinzorro Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Wow bedankt Jow Tommy Vercetti ! Ik kreeg vooral de NRG-500 Challenge niet voor mekaar Hartstikke bedankt, de wanted cars enz. doe ik wel zelf.
Recommended Posts